  • 1. Data: 2010-12-31 17:29:59
    Temat: czy to mBank dzwoni?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    z numeru +48426647500 (takie info znalazłem w sieci:
    http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/426647500)

    próbowałem oddzwonić, ale pojawia się komunikat że nie ma takiego numeru
    lub jest nieprawidłowy ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-12-31 18:05:15
    Temat: Re: czy to mBank dzwoni?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-31 18:29, RobertS pisze:
    > z numeru +48426647500 (takie info znalazłem w sieci:
    > http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/426647500)
    >
    > próbowałem oddzwonić, ale pojawia się komunikat że nie ma takiego numeru
    > lub jest nieprawidłowy ;-/

    Do mnie dzis dzwonili z mBanku, bo wczoraj odrzucili mi wniosek o KK z
    "oferty dla Ciebie", ale z zastrzezonego. Gosc cos gadal, ze moj
    wyliczony limit globalny jest inny i czy chce karte z troche nizszym
    limitem. Dzwonil o 8 rano i mnie rozbudzil, wiec kazalem mu sobie pojsc.

  • 3. Data: 2011-01-01 09:45:53
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    mBank dzwoni tylko z zastrzeżonego. Nie wiem jak to się ma do
    bezpieczeństwa, ale na pewno oni są przez to bezpieczniejsi... Zasadniczo,
    to nie ma jak sprawdzić czy osoba dzwoniąca jest z mBank, czy po prostu chce
    wyłudzić pewne dane.
    Mam blokadę numerów zastrzeżonych i mBank nie może się do mnie dodzwonić -
    mam to nawet na piśmie, że nie mogą dzwonić z numeru identyfikującego się
    (napisali to w odpowiedzi na reklamację).
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2011-01-01 09:58:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 1 Jan 2011 10:45:53 +0100, MD wrote:
    > Mam blokad? numerów zastrze?onych i mBank nie mo?e si? do mnie dodzwoni? -
    > mam to nawet na pi?mie, ?e nie mog? dzwoni? z numeru identyfikuj?cego si?
    > (napisali to w odpowiedzi na reklamacj?).

    Uzasadnili to jakos?

    Swoja droga, ACR staje się coraz popularniejszy; ciekawe kiedy mBankowi
    natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
    ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2011-01-01 10:41:13
    Temat: Odp: czy to mBank dzwoni?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "MD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mBank dzwoni tylko z zastrzeżonego. Nie wiem jak to się ma do

    NIE

    "osobisty doradca", cokolwiek to znaczy, dzwoni z numeru widocznego

  • 6. Data: 2011-01-01 10:41:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
    > ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;)

    czyli nazywa się to ACR? też mam blokadę i z zastrzeżonego nie można się
    do mnie dodzwonić, ale numer który podałem na początku się wyświetlał
    tylko nie można na niego oddzwonić ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-01-01 10:52:23
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-01 11:41, RobertS pisze:

    > czyli nazywa się to ACR? też mam blokadę i z zastrzeżonego nie można się
    > do mnie dodzwonić, ale numer który podałem na początku się wyświetlał
    > tylko nie można na niego oddzwonić ;-/

    Bo to nie jest numer zastrzeżony, to co się wyświetliło to fragment
    numeru linii wychodzącej z ich centralki. Nie dodzwonisz się na to.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-01-01 10:52:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 01 Jan 2011 11:41:51 +0100, RobertS wrote:
    > czyli nazywa się to ACR?

    Anonymous Call Rejection.

    > ale numer który podałem na początku się wyświetlał tylko nie można na
    > niego oddzwonić ;-/

    Ja tak kiedys mialem, gdy do mnie Niemcy dzwonili przez jakis voip.
    Numer się przedstawial z jakims dolnoslaskim prefiksem, ale oddzwonic
    się nie dalo. Dowiedzialem się co i jak, gdy pozniej normalnie
    zadzwonili z +49* ;)

  • 9. Data: 2011-01-01 11:30:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 01 Jan 2011 11:52:23 +0100, Piotr wrote:

    > Bo to nie jest numer zastrzeżony, to co się wyświetliło to fragment

    W kwestii formalnej: +48426647500. To jest caly polski numer, nie fragment.

    > numeru linii wychodzącej z ich centralki. Nie dodzwonisz się na to.

    A to chyba zalezy od konfiguracji, u nas się da oddzwonic.

  • 10. Data: 2011-01-01 11:44:43
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > Uzasadnili to jakos?

    Jedynie tak "Nie mogłam się z Panem skontaktować telefonicznie ponieważ nie
    mamy możliwości rozmawiania z innego nr telefonu niż zastrzeżony."

    > Swoja droga, ACR staje się coraz popularniejszy; ciekawe kiedy mBankowi
    > natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
    > ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;)

    Oby tak się stało. Jak ktoś zastrzega numer, to ma na pewno nie do końca
    ucziwe intencje, albo uważa, iż rozmóca takie będzie miał. Skoro tak, to
    albo oni, albo ja jestem potencjalnym oszustem - mało ciekawa wizja
    wspólnego biznesu...
    Pozdrawiam
    Marcin