  • 11. Data: 2003-05-20 10:39:02
    Temat: Re: czy to moja platnosc karta?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Nie az tak zle - ja wsyztskie slipy trzymam w koszulce A5 - pogrupowane na
    > VISA, MC i AmEx - kazdy osobno pospinane - potem tylko dopinam do
    > odpowiedniej kupki i z odszukaniem jakiegokolwiek slipa nie mam
    > najmniejszego problemu.

    Heh, na poczatku mojej wspolpracy z bankami nie zbieralem kwitow i nie
    sprawdzalem wyciagow, bo niby po co. Potem cos mi podpadlo (kasa znikala
    mi za szybko z konta ;-)), wiec zaczalem zbierac rozne kwitki (slipy i
    potwierdzenia z bankomatow) i sprawdzac z wyciagami. Ale to byla tak
    upierdliwa robota, ze szybko mi sie odechcialo. Tym bardziej, ze zawsze
    wszystko sie zgadzalo. Od dluzszego czasu nie biore potwierdzen z
    bankomatow (Millenium ma taka fajna opcje), a slipy zbieram tylko po to,
    zeby je bezpiecznie zniszczyc.

    Generalnie do kontroli transakcji rewelacyjnie sprawdza sie serwis
    SMSowy w Inteligo. Cokolwiek na koncie sie stanie od razu o tym wiem.
    Poniewaz jednak z reguly place kartami Millenium, tej opcji bardzo mi
    brakuje. I 5 zl miesiecznie za taka usluge to nic, przy korzysciach
    jakie daje (spokoj ducha jest bezcenny ;-)).

    Millenium moje drogie, zrob dobry serwis SMSowy jak najszybciej!!!!! ;-)

    Bartol