  • 21. Data: 2010-09-17 09:35:51
    Temat: Re: czy to się ruszy?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest
    > nieracjonalna.

    Ty nie masz być racjonalny, ty masz zarabiać.

  • 22. Data: 2010-09-17 10:09:01
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ty nie masz być racjonalny, ty masz zarabiać.

    Wolę zarabiać na czymś, co ma rzeczywistą wartość, a nie jest dmuchane
    spekulacyjnie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-09-17 10:26:21
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-09-17 01:22, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Hubert" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > C/Z obecny i trend. C/WK. C/D.
    > I porównuję to z moją firemką.

    Co Ci daje porównanie z Twoją firemką? Czy ona jest wyznacznikiem
    normalności i równowagi na rynku? To jakiś giełdowy wzorzec z Sevres? ;)

  • 24. Data: 2010-09-17 10:31:44
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wolę zarabiać na czymś, co ma rzeczywistą wartość, a nie jest dmuchane
    > spekulacyjnie.

    Jak sobie chcesz :)

  • 25. Data: 2010-09-17 11:39:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Co Ci daje porównanie z Twoją firemką? Czy ona jest wyznacznikiem
    > normalności i równowagi na rynku? To jakiś giełdowy wzorzec z Sevres? ;)

    Odniesienie

  • 26. Data: 2010-09-17 19:42:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-09-2010 o 01:22:02 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > C/Z obecny i trend. C/WK. C/D.
    > I porównuję to z moją firemką.
    >
    > Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest

    zobacz na city interactive.
    Firma miała cienkie notowania. I nagle bach! kurs poszedł do góry.
    Jakiś czas później okazało się, że zarabiają miliony.
    Nieracjonalne ?

    A jak uważasz, że Twoja firemka ma lepsze osiagi to inwestuj w nią zamiast
    inne z giełdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 27. Data: 2010-09-17 20:32:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Wrz, 15:29, "marzena" <m...@g...com> wrote:
    > w koncu? up? down? ech...

    Ja tu widzę szanse na up i down jednocześnie.
    Już stary FW20U10 tak jakby nakreślił górne ograniczenie kanału (nie
    mówiąc o WIG20USD dzienny, który nas trzyma od 2007)
    Poszukam sobie dolnej linii.

    A nie będę grał mocno w dół na odbicie od WIG20USD, bo porównuję sobie
    sytuacje obecną z 2004 rokiem.
    Całość wyjścia z bessy od 2009 jest bardzo podobna.
    Hipotetycznie z 4 tygodnie postoimy i trochę spadniemy (statystyki
    września), a potem wzrosty aż do wygaśnięcia grudniowej.
    I pojawił się duży zawodnik na nowej serii.

    Pożyjemy, zobaczymy, dopiero przyszły tydzień da jakąś odpowiedź. Albo
    zamknięcie SP500 powyżej 1130.
    Tak właściwie to luźne przemyślenia, bo ja prognoz i wróżek nie
    uważam :)
    Ale w kanałach czuję się wyśmienicie :)

  • 28. Data: 2010-09-18 09:13:15
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > zobacz na city interactive.
    > Firma miała cienkie notowania. I nagle bach! kurs poszedł do góry.
    > Jakiś czas później okazało się, że zarabiają miliony.
    > Nieracjonalne ?

    Pomyliło Ci się inwestowanie na uczciwych zasadach z insajderstwem. Szary
    inwestor zawsze dowie się za późno.

    > A jak uważasz, że Twoja firemka ma lepsze osiagi to inwestuj w nią zamiast
    > inne z giełdy.

    A co ja od wielu lat robię???

  • 29. Data: 2010-09-18 17:57:49
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 18-09-2010 o 11:13:15 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Pomyliło Ci się inwestowanie na uczciwych zasadach z insajderstwem.
    > Szary inwestor zawsze dowie się za późno.

    insajderzy czy nie, c/z historyczny nic tu nie miał do rzeczy.
    I warto o tym pamiętac.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.