  • 1. Data: 2006-05-18 16:43:44
    Temat: czy to uczciwa praktyka?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    wzielam w sklepie kredyt ratalny ge money banku na 3.000 zl. oplaza za
    kredyt to bylo 150 zl i bank dodal je do kwoty kredytu i odsetki obliczyl od
    kwoty 3.150 zl. czy to uczciwe liczyc odsetki od oplaty?

  • 2. Data: 2006-05-18 17:33:25
    Temat: Re: czy to uczciwa praktyka?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:446c9e31$0$22592$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): siliana z adresu <t...@o...pl> napisał(a):

    > wzielam w sklepie kredyt ratalny ge money banku na 3.000 zl. oplaza za
    > kredyt to bylo 150 zl i bank dodal je do kwoty kredytu i odsetki
    > obliczyl od kwoty 3.150 zl. czy to uczciwe liczyc odsetki od oplaty?

    skoro nie płaciłaś 150 zł "z portfela" tylko doliczono je do kredytu to po
    prostu wzięłaś kredyt w kwocie 3150 zł :)

    trzeba było wziąć 2850 i nie byóby problemu :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 3. Data: 2006-05-18 17:39:04
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    jeżeli tej kwoty (150 zł) nie pobrał od razu - to tak

  • 4. Data: 2006-05-18 20:40:41
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:446caac4$0$22584$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > jeżeli tej kwoty (150 zł) nie pobrał od razu - to tak

    nie pobral, bo nie chcial. sprzet kosztowal 3.500 zl, wplacilam 500. nikt
    nie proponowal wplacenia od razu oplatry za kredyt.

  • 5. Data: 2006-05-18 20:50:30
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    siliana napisał(a):
> [...]
    >
    > nie pobral, bo nie chcial. sprzet kosztowal 3.500 zl, wplacilam 500. nikt
    > nie proponowal wplacenia od razu oplatry za kredyt.

    A nie opłacało się bardziej wziąść wersji kredytu z "ubezpieczeniem"?
    Zdaje się 0,8% kwoty do każdej raty doliczane. A w ogóle to w AIG kredyt
    wyszedł mi sporo taniej.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2006-05-19 06:40:57
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    siliana wrote:

    > nie pobral, bo nie chcial. sprzet kosztowal 3.500 zl, wplacilam 500. nikt
    > nie proponowal wplacenia od razu oplatry za kredyt.

    Trzeba było zaproponować to samemu :)

    Tylko że takie rozwiązanie trochę komplikuje sprawę bo musisz wpłacić te
    150 zł od ręki, a o ile pamiętam GE nie prowadzi rachunków ror i w
    związku z tym nie ma punktów kasowych. Szybciej i wygodniej (i
    drożej...) wliczyć to w ratę.

    Karol