  • 11. Data: 2011-03-14 23:28:01
    Temat: Re: czy w pl da sie wymienic dinary(algieria) na zlotowki?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d7df85e$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
    > j/w
    > w kantorach slyszalem nie ma szans
    > obdzwonilem pare bankow i tez nie ma takiej mozliwosci.

    Wikipedia podaje, ze: "Wwóz i wywóz Dinarów poza granicę Tunezji jest
    nielegalny" - a zatem (o ile to prawda) z ta waluta tak samo jak z funtem
    egipskim.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-03-15 14:48:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zaplata bedzie slowo dziekuje
    > tylko nie wiem czy to wystarczy :)

    o w dupe, znowu nie zalapales ironii...
    :)

  • 13. Data: 2011-03-15 15:11:24
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Wikipedia podaje, ze: "Wwóz i wywóz Dinarów poza granicę Tunezji jest nielegalny" -
    a zatem (o ile to prawda) z ta waluta tak samo
    > jak z funtem egipskim.

    A co ma Tunezja wspólnego z tym wątkiem???

    Piotr

  • 14. Data: 2011-03-16 00:32:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A co ma Tunezja wspólnego z tym wątkiem???

    A faktycznie, sie dinarem zasugerowalem, hehehe

    Pozdrawiam
    SDD