  • 1. Data: 2009-08-19 09:36:38
    Temat: czy warto kupic...
    Od: cos <c...@g...pl>

    cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z
    gorki 2008
    c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze

    kupic?

  • 2. Data: 2009-08-19 10:14:31
    Temat: Re: czy warto kupic...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Fajnie, ale o jakich akcjach piszesz w ogole?

    D.

  • 3. Data: 2009-08-19 10:20:23
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Za wszystko i na odroczkę.
    DJ

  • 4. Data: 2009-08-19 10:32:22
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z
    > gorki 2008
    > c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze
    >
    > kupic?

    Nie wiem o jaką spółkę pytasz, ale to nieważne, bo parametry które podałeś
    na niewiele się zdadzą (nawet ten wskaźnik CZ podany jako wartość nominalna
    bez dynamiki i porównania z branżą, choć i z tymi wartościami jego
    skuteczność jest niestety żadna).

    Nie odbieraj tego jako atak, lecz dobrą radę: jeśli nie potrafisz podjąć
    decyzji, to znaczy, że Twoje przygotowanie do gry jest za słabe i na pewno
    stracisz szybko pieniądze.

    NIe wiem jak zawód wykonujesz, ale podlicz ile Ci zajęło dojście do niego -
    ile lat/miesięcy nauki? Poświęc tyle samo czasu na przygotowanie do
    tradingu. Na początek mogę Ci polecić to:
    http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5
    Zapraszam
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-08-19 10:44:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    I to jest dobra propozycja z tym szkoleniem. Wykladowcy sa praktykami,
    wiedza co mowia i przy tym stale sie rozwijaja. Polecam to szkolenie.

    D.

  • 6. Data: 2009-08-19 19:20:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > gorki 2008
    > c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze

    A ja Ci polecam szklankę wody zamiast i pozdrawiam; bo żadne płatne
    szkolenie ani książka Ci na tym etapie nie pomoże.

  • 7. Data: 2009-08-19 19:25:56
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    cos <c...@g...pl> napisał(a):

    > cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z
    > gorki 2008
    > c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze
    >
    > kupic?

    Zainwestuj może w jakiś browar, albo dwa. Żywiec i Warkę. Warka nie jest
    notowana, ale cena mniej więcej ta sama.

    kc

  • 8. Data: 2009-08-20 07:52:26
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ale przyznasz skippy, że każdy kiedyś był początkujący.
    Choć ja nie wyobrażałem sobie rozpoczęcia spekulacji bez przeczytania choćby
    jednej książki na ten temat.
    DJ

  • 9. Data: 2009-08-20 08:36:40
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h6ivbo$hmm$1@news.onet.pl...
    > Ale przyznasz skippy, że każdy kiedyś był początkujący.
    > Choć ja nie wyobrażałem sobie rozpoczęcia spekulacji bez przeczytania
    > choćby jednej książki na ten temat.
    > DJ

    Dokładnie tak. Ale chodzi m.in. o to że pamietam, jak kupiłem ze 20 książek
    po 70zł, kompletnie ich nie rozumiałem, a kiedy już zrozumiałem to
    zostawiłem na półce 3 sztuki a i tak w każdej z nich jest góra 10%
    wartoścowych kartek.
    Co do szkoleń, gdy już je wszystkie rozumiem, mam opinię podobną.

    Początkujący którego nie wspiera wiedzą prywatnie ktoś doświadczony - płaci
    straszne frajerskie.

    Własna praca to 99% sukcesu, a wszystkich istotnych rzeczy dowiedziałem się
    tu, na ifutures i majlując do paru osób, które mi bezinteresownie
    odpowiadały.

    Pozdrawiam

    PS
    Jerzy, mam nadzieję że jesteś na wakacjach ;)