  • 1. Data: 2003-03-06 17:46:00
    Temat: czy żeby dostać VC BZWBK ...
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Trzeba mieć jakieś regularne dochody??
    Chodzi o karte debetową a nie kredytową.
    Na http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194661 jest napisane tylko że trzba
    posiadać konto w BZ WBK min 3 miesiące.
    Zastanawiam się, bo nie wiem czy Multi w końcu łaskawie da mi kartę czy
    nie....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!!
    www.tramping.3.punkt.pl - cała reszta

  • 2. Data: 2003-03-06 17:53:22
    Temat: Re: czy żeby dostać VC BZWBK ...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    > posiadać konto w BZ WBK min 3 miesiące.
    > Zastanawiam się, bo nie wiem czy Multi w końcu łaskawie da mi kartę

    Dadza spokojnie.
    Ale ja np rezygnuje z wznowienia VC w BZWBK... (na rzecz posiadanej VC
    w Multi i teraz EC/MC w KB (jak mi dadza :)

  • 3. Data: 2003-03-06 17:56:40
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra'
    Macierzyński<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > Dadza spokojnie.
    > Ale ja np rezygnuje z wznowienia VC w BZWBK... (na rzecz posiadanej VC
    > w Multi i teraz EC/MC w KB (jak mi dadza :)

    No...jak mi Multi da VC to też nie będę brał z BZWBK.
    A z dostaniem EC/MC w BZWBK też nie będzie problemów ?? Bo chyba to lepiej
    wychodzi przy wypłatach w Europie...
    Dodam że moje saldo w BZWBK od dobrych kilku miesięcy wynosi 25 zł ;-))

  • 4. Data: 2003-03-06 20:00:26
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Dodam że moje saldo w BZWBK od dobrych kilku miesięcy wynosi 25 zł ;-))

    Saldo nieistotne. Wazne, zeby przez 3 ostatnie miesiace byly wplaty
    minimum 500 zl miesiecznie na to konto.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-03-06 21:32:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > A z dostaniem EC/MC w BZWBK też nie będzie problemów ?? Bo chyba to
    > lepiej wychodzi przy wypłatach w Europie...
    > Dodam że moje saldo w BZWBK od dobrych kilku miesięcy wynosi 25 zł
    > ;-))

    EC/MC zlikwidowali i juz nie ma w ofercie
    Co do VISA w BZWBK - moga byc problemy przy takim saldzie :)

  • 6. Data: 2003-03-06 22:07:33
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    > EC/MC zlikwidowali i juz nie ma w ofercie
    > Co do VISA w BZWBK - moga byc problemy przy takim saldzie :)

    Heh...czyli jednak muszę meczyć Multi o karte...

  • 7. Data: 2003-03-07 11:20:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > Ale ja np rezygnuje z wznowienia VC w BZWBK... (na rzecz posiadanej VC
    > w Multi i teraz EC/MC w KB (jak mi dadza :)

    Czy przy skladaniu wniosku o karty charge w KB trzeba rowniez przedstawiac
    jakies zaswiadczenia o zarobkach, od sprzedawcy ?