  • 101. Data: 2022-02-06 19:42:05
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 09:55, Pete pisze:

    > Żagiel to Kredyt Bank a na koniec kupiony przez Santander Consumer.
    >

    > --
    > Pete

    dzięki, to było tak dawno, że pamięć moja nie sięgała...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 102. Data: 2022-02-07 19:25:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Feb 2022 16:03:32 +0100, Robert_DF wrote:

    > no to ja z papierami musiałem iść sam, chociaż dyskietki już były, nawet
    > 3,5"

    Ale ty zalatwiales sobie prywatnie, sklep zalatwial bardziej hurtowo.

    > żagiel? powiązany z Lukasem lub CA

    Gogle podpowiada Żagiel, ale skleroza nie kojarzy.

    Chyba istotnie bylo to cos powiazanego z Lukasem

    https://banki.crib.pl/lukas-bank.html

    1994
    Obsługę sprzedaży ratalnej przeniesiono z LUKAS Sp. z o.o. do
    powołanej specjalnie w tym celu wyspecjalizowanej firmy S.L. Spółka
    Akcyjna. Produkt oferowany przez firmę otrzymał nazwę System Sprzedaży
    Ratalnej LUKAS.

    > to one wiedzą od zawsze

    Mialem watpliwosci.

    J.