  • 31. Data: 2008-07-14 17:59:32
    Temat: Re: czyzby ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    MK wrote:
    > "ra9om1ak" <r...@g...pl> wrote in message

    > Nie bedzie o czym :). Sprawdz jaka date masz przy splacie...

    Tak jak napisalem w poprzednim poscie - "Zaksiegowane z
    data 11.07, czyli dzien po splacie, niby".

    Z tym, ze odsetki za transakcje (expekt) doliczono 9 dni pozniej, stad moje
    obawy.

    ra9om1ak

  • 32. Data: 2008-07-14 19:28:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Z tym, ze odsetki za transakcje (expekt) doliczono 9 dni pozniej, stad
    > moje obawy.

    Odsetki i kara sa dopisywane ostatniego dnia okresu rozliczeniowego...

    MK

  • 33. Data: 2008-07-14 20:56:55
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    MK wrote:

    > Odsetki i kara sa dopisywane ostatniego dnia okresu rozliczeniowego...

    Hm, czyli jak dobrze rozumiem, powinny byc juz dopisane - jezeli powinny byc
    ? [sorry za polszczyzne ;]

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 34. Data: 2008-07-14 20:58:56
    Temat: poprawka ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    ra9om1ak wrote:

    > Hm, czyli jak dobrze rozumiem, powinny byc juz dopisane - jezeli
    > powinny byc ? [sorry za polszczyzne ;]

    ...dopiero beda dopisane ;///

    ?

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 35. Data: 2008-07-14 21:10:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Hm, czyli jak dobrze rozumiem, powinny byc juz dopisane - jezeli powinny
    > byc ? [sorry za polszczyzne ;]

    Jak po terminie wplaty zostal juz wygenerowany wycieg i nie ma na nim zadnej
    z tych pozycji to juz sie nie pojawi.

    MK

  • 36. Data: 2008-07-14 21:21:36
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    MK wrote:

    > Jak po terminie wplaty zostal juz wygenerowany wycieg i nie ma na nim
    > zadnej z tych pozycji to juz sie nie pojawi.

    Wyciag nie zostal wygenerowany po terminie splaty, hm, bo niby jak tak
    szybko ? Wyciag (wczesniejszy) po prostu sobie dotarl do mnie i nie
    splacilem karty w terminie. A teraz zadluzenie zostalo splacone z data jeden
    dzien po terminie splaty i znowu mam te nieszczesne 30 dni plus 24 na
    splate. Albo czegos nie rozumiem i nie potrafie Ci wytlumaczyc, sorry.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 37. Data: 2008-07-14 21:56:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > na splate. Albo czegos nie rozumiem i nie potrafie Ci wytlumaczyc, sorry.

    Wyciag jest generowany kilka dni po terminie splaty. Na wyciagu dotyczacym
    tego okresu, w ktorym spoznieles sie o 1 dzien, musza byc zawarte wszysykie
    oplaty i odsetki naliczone na dzien generowania wyciagu. Skoro temin splaty
    masz ustawiony na 10-tego to okres rozliczeniowy konczy sie prawdopodobnie
    ok. 15-tego, wiec za jakies 2 dni powinienes sie upewnic, ze kara ani
    odsetki nie beda naliczone. Chyba, ze zdarzy sie jakis cud ;).

    MK

  • 38. Data: 2008-07-15 09:30:45
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 23:56:11 +0200, MK napisał(a):

    (...)
    > rozliczeniowy konczy sie prawdopodobnie ok. 15-tego, wiec za jakies 2
    > dni powinienes sie upewnic, ze kara ani odsetki nie beda naliczone.
    > Chyba, ze zdarzy sie jakis cud ;).

    i wtedy sprawdzi się moja teoria :)

    Xenocide

  • 39. Data: 2008-07-23 14:49:19