  • 1. Data: 2004-01-06 08:05:52
    Temat: dane osobowe i kolejne nerzuszenie przez WBK - co zrobić ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    po raz trzeci WBK wykorzystał w sposób nieuprawniony dane osobowe mojej żony

    ponad rok temu zrezygnowała z karty i dostarczyliśmy, za potwierdzeniem
    odbioru, zakaz dalszego przetwarzania danych osobowych

    jednakże bank ma chyba dwie różne bazy danych i po raz kolejny przyszła
    informacja o wprowadzeniu dodatkowego ubezpieczenia i zwiększeniu GP do 54
    dni

    czy ktoś ma pomysł co teraz zrobić, aby mieć z tego korzyść ?

    czy ktoś wie gdzie w sieci opisana jest wygrana sprawa małżeństwa, które
    otrzymało kartkę świąteczną od LG ? jaka była podstawa roszczenia o
    odszkodowanie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-01-06 08:53:42
    Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni
    >
    > czy ktoś ma pomysł co teraz zrobić, aby mieć z tego korzyść ?

    Zgłoś sprawę do GIODO i tyle.
    Od razu chcesz się obłowić. Cóż za pazerność.

    Nie bronię WBK. Jednak jestem daleki od pieniactwa i sądzenia kogo się tylko
    da aby parę groszy odszkodowania (niewiadomo za co) uzysakć i dać pracę
    prawnikom.
    Aż ciarki mnie po plecach przechodzą jak widzę system w USA gdzie można
    pozwać każdego za wszystko i tylko od retoryki adwokata i inteligencji
    sędziego zależy czy się stworzy casus czy nie.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311

  • 3. Data: 2004-01-06 09:44:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik " Shreek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś sprawę do GIODO i tyle.

    czy jest jakiś standardowy formularz/wzór ?
    zgłaszam skargę czy doniesienie o przestępstwie ?

    tym razem (trzeci raz pomimo wyraźnego pisemnego zakazu wykorzystują dane
    osobowe) coś trzeba z tym zrobić

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-01-06 10:24:26
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Shreek <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Zgłoś sprawę do GIODO i tyle.
    > Od razu chcesz się obłowić. Cóż za pazerność.

    A ja wcale się nie zmartwię jeśli się banki czegoś nauczą.
    Skoro łamią prawo przez swój bałagan, to niech zrobią porządek. Też jestem
    klientem, no nie? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 5. Data: 2004-01-06 12:53:34
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > informacja o wprowadzeniu dodatkowego ubezpieczenia i zwiększeniu GP do 54

    Już kiedyś wspominałem, że kiedyś dostałem jakiś formularz,
    na którego odwrocie były jakieś nazwiska, jakieś numery
    rachunków, jakieś kwoty...

    Tak to są szanowane poufne dane.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2004-01-06 13:48:47
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message > Shreek

    > A ja wcale się nie zmartwię jeśli się banki czegoś nauczą.
    > Skoro łamią prawo przez swój bałagan, to niech zrobią porządek. Też jestem
    > klientem, no nie? :)

    Poki jest spoleczne przyzwolenie na lamanie prawa przez banki swiete krowy
    duzo nie zrobisz. A sporo frajerstwa uznaje smieci w skrzynce pocztowej za
    swoista nobilitacje swojego niskiego statusu spolecznego - przyklad nie
    dalej jak wczoraj w watku "Stosunek bankow do klienta..."

  • 7. Data: 2004-01-06 15:50:05
    Od: d...@p...onet.pl

    Musiałbyś sprawdzić właściwy miejscowo sąd a potem zaglądnąć w akta.

    W twoim przypadku może nie być tak prosto skosić ok.40 000PLN
    (tyle chyba wygrali).
    bank przysłał Twojej żonie info o zmianach warunków...karty.
    W tamtym przypadku bank wysłał "reklamę"(życzenia).

    Podejdź do dobrej kancelarii i pogadaj z kimś kto zajmował się w
    sądzie sprawami o złamanie ustawy o ochronie danych. Często można
    zapisać w umowie z kancelarią, że jak wygrają to dostaną np.20%.
    (więc jakbyś znalazł chętnego to nie poniesiesz kosztów).

    pozdr.