  • 11. Data: 2008-11-05 10:37:53
    Temat: Re: darmowa KK w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 11:31, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Nie doczytałeś.
    > Jeśli wydasz tysiaka w 3 miesiące to kartę masz za darmo dożywotnio.

    NIe dozywotnio, tylko do czasu, az klient lub bank wypowie umowe KK.

    Np. "Z powodu niekorzystania z produktu" lub "z powodu bez powodu,
    wypowiadamy Panu umowe".

    Ale to wszystkie produkty wszedzie tak maja..

  • 12. Data: 2008-11-05 10:40:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 05 Nov 2008 02:37:53 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > NIe dozywotnio, tylko do czasu, az klient lub bank wypowie umowe KK.
    >
    > Np. "Z powodu niekorzystania z produktu" lub "z powodu bez powodu,
    > wypowiadamy Panu umowe".

    No to tak jest zawsze. Równie dobrze bank mógłby zlikwidować tę kartę i
    powiedzieć klientom "dowidzenia" (BTW co Rajfi zrobił z klientami
    posiadającymi karty National Geographic? miałem taką ale nie dotrwałem do
    ich końca).

    Sądzę, że mBank po prostu przymierza się do poluzowania warunków
    zwolnienia z opłat za KK.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-11-05 10:45:25
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > BTW co Rajfi zrobił z klientami
    > posiadającymi karty National Geographic? miałem taką ale nie dotrwałem do
    > ich końca.

    Karty te wznawiały się jako MC Dookoła Świata. Chyba przez rok jedno z
    ubezpieczeń było przypisane tylko do tak wznowionych KK, a Dookoła Świata
    wydawane w innym trybie go nie miały.

    marekz

  • 14. Data: 2008-11-05 11:26:01
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wniosku objetego promocją o nową), pytanie czy im to jeszcze pomoże no i
    > jak będzie wyglądała realizacja tego w praktyce, tzn. która reklamacja na
    > mLinii okaże się skuteczna i ile one będą łącznie trwały...
    >
    > Spektakularne jest to, że przypisali tę promocję akurat do najniższego
    > oprocentowania. Jak sie wybierze wyższe, w zamian za niższą opłatę roczną,
    > to nie można z niej skorzystać. Z jednej strony dość paradne, z drugiej
    > strony pozytywne, bo chroni nieinteligentnego albo roztrzepanego klienta
    > przed wybraniem dla siebie gorszej opcji.

    w citi oprocentowanie jest 11,49% dla nowych klientow jak saldo sie rozlozy
    na raty ;-) przed 54 dniem ;-)

  • 15. Data: 2008-11-05 11:28:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w citi oprocentowanie jest 11,49% dla nowych klientow jak saldo sie
    > rozlozy na raty ;-) przed 54 dniem ;-)

    W Citi oprocentowanie jest 0% jeśli użyjesz przelewu z karty i spłacisz w
    ramach okresu bezodsetkowego.

    marekz

  • 16. Data: 2008-11-05 14:11:30
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    jak zwykle dotychczasowych posiadaczy kart mbank ma powazaniu :(
    moze obniżą te porażajaco wysokie progi zwolnień bo inaczej zapowiada się za
    10 miesięcy rozstanie z ich rybka

    GP

  • 17. Data: 2008-11-05 14:36:43
    Od: "bzdr" <wczytajsie@bzdreg_malpa_op_kropka_pl.null.com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    >W mBanku chyba otrzeźwieli, wreszcie można dostać Visę za darmo *na
    > zawsze*:
    >
    > http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm

    Na drzewo z taką KK, banany prostować!

    Z regulaminu:

    2.PIN jest poufny i powinien byc znany wyłacznie U$ytkownikowi karty.
    Konsekwencje

    wynikajace z ujawnienia PIN osobom trzecim ponosi Posiadacz rachunku.

    4. Wszelkie transakcje dokonane z użyciem PIN traktowane sa przez mBank jako
    transakcje

    dokonane przez Użytkownika karty.

    Konia z rzędem temu, kto ustrzeże się przed ujawnieniem PINu ochronie
    supermarketu, która ma na video co dzieje się przy każdej kasie (i
    PIN-padzie)

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. BZ.

  • 18. Data: 2008-11-05 14:40:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 05 Nov 2008 15:36:43 +0100, bzdr napisał(a):

    > 4. Wszelkie transakcje dokonane z użyciem PIN traktowane sa przez mBank
    > jako transakcje dokonane przez Użytkownika karty.

    Bank może sobie traktować jak chce, ustawa mówi coś innego na ten temat.

  • 19. Data: 2008-11-05 23:12:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    Poniższe zapisy dotyczą karty wnioskowanej w promocji, czy obecnie
    posiadanych kart? Bo jeśli obecnie posiadanych, to te punkty wzajemnie się
    wykluczają...

    3. Promocja dotyczy osób fizycznych bedacych posiadaczami kart kredytowych
    głównych

    typu Visa Classic. Promocja dotyczy tak=e kart dodatkowych wydanych do karty
    głównej o która

    wniosek został zło=ony w trakcie trwania promocji.

    4 Promocja nie dotyczy posiadaczy kart Visa Elektron, Visa Gold i Visa
    Platinum oraz kart partnerskich:

    mBank Euro<26, WP karta, Compensa Visa Classic, Visa Orange mBank, Visa
    Radosc Fycia, Visa

    Rossmann. Promocja nie dotyczy równie= kart kredytowych Visa Classic
    wydawanych do eKONTA,

    kart kredytowych wydawanych do mPlanu oraz osób, które w czasie trwania
    promocji zrezygnuja z

    posiadanej w mBanku karty kredytowej Visa Classic, Elektron, Gold lub
    Platinum i zawnioskuja o

    wydanie nowej karty kredytowej Visa Classic.

  • 20. Data: 2008-11-06 07:35:53
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 00:12:15 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Poniższe zapisy dotyczą karty wnioskowanej w promocji, czy obecnie
    > posiadanych kart? Bo jeśli obecnie posiadanych, to te punkty wzajemnie
    > się wykluczają...

    Ja to rozumiem tak, że:
    i) wystąpić możesz tylko o VC (brzmienie ust. 4 jest dość nieszczęsne),
    ii) jeśli masz którąś z "własnych" kart mBanku (VE, VC, VG) i z niej
    zrezygnujesz, to nie możesz skorzystać z promocji,
    iii) jeśli masz co-branda, to możesz skorzystać z promocji.

    Nie wiem natomiast co z tymi, którzy mieli którąś z kart wskazanych w ii)
    kiedyś. Ja np. miałem swego czasu VE, którą wypowiedziałem przeszło rok
    temu.
    Ale sprawdzać nie będę, bo kartę w mBanku już mam.