  • 1. Data: 2012-07-05 13:17:07
    Temat: darmowe konto firmowe z darmową debetówką bez opłat za wypłaty
    Od: " Sebastian" <k...@g...pl>

    Witam i prosze o poradę

    nie interesują mnie porady typu "przelej sobie
    na konto osobiste i dopiero wypłacaj"

    szukam konta _firmowego_ spełniającego:
    1) brak opłaty za prowadzenie rachunku bankowego

    2) brak opłaty za debetówkę (nie warunkowany koniecznością
    płacenia tą debetówką bezgotówkowo: ona _tylko_ do bankomatu)

    3a) brak opłaty za wypłaty w każdym bankomacie w PL lub
    3b) brak opłaty za wypłaty w bankomacie BZWBK lub
    3c) brak opłaty za wypłaty w bankomacie BGŻ lub
    3d) brak opłaty za wypłaty w bankomacie PKOBP lub
    3e) brak opłaty za wypłaty w bankomacie ecard lub

    4a) najlepiej brak opłat za wydanie tej debetówki, ale
    4b) przełknę jednorazową opłatę lub odnawianą co np. 4 lata
    .. nie chcę płacić co miesiąc

  • 2. Data: 2012-07-05 14:32:50
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 5, 1:17 pm, " Sebastian"
    <k...@g...pl> wrote:
    > 4a) najlepiej brak opłat za wydanie tej debetówki, ale
    > 4b) przełknę jednorazową opłatę lub odnawianą co np. 4 lata
    > .. nie chcę płacić co miesiąc

    Co to za firma która nie może przełknąć 5 PLN opłaty miesięcznej za
    kartę, na przykład w Meritum (który spełnia resztę warunków)?

    Może prościej zwiększyć dochód firmy o 5 PLN miesięcznie w jakiś inny
    sposób, na przykład pozyskać jednego klienta więcej?

  • 3. Data: 2012-07-05 14:51:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-05, Sebastian <k...@g...pl> wrote:

    [...]

    > .. nie chcę płacić co miesiąc

    Generalnie to chyba IdeaBank spełni Twoje warunki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-07-05 17:01:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Meritum?

    Nie odrozniam poszczegolnych kart - nie wiem co to dokladnie
    "debetowka" ale chyba pasuje...