  • 21. Data: 2004-09-04 16:48:52
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Ja z choinki a Yayco ... ok to niech pozostanie tajemnica

    Jednak zmieniasz się na lepsze. Pracuj nad tym, pracuj...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-09-04 18:42:37
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "yayco" <i...@s...com> wrote in message

    > Jak ktoś chce płacić - niech płaci.
    > Jak ktoś nie chce - niech szuka dobrodzieja, co mu da za darmo.

    Jasne tylko ze publicznie wyrazana glupote i co gorsza namawianie grupowiczow do
    glupiego postepowania nalezy w jakis sposob tepic bo w rezultacie upowszechniania
    oszolomstwa traca normalni klienci banku.

    > Żałosna jest raczej Twoja nieumiejętność prowadzenia dialogu bez korzystania z
    inwektyw i ustawicznego posługiwania się argumentum
    > ad personam.
    > O uporczywej niechęci dostosowania zegara do chronologii listy nie chce się
    wspominać.
    > W sumie: plonk
    > W sumie

    Jak nie chcesz czytac to nie czytaj (i plac).

  • 23. Data: 2004-09-04 19:56:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Prowadzenie rachunku powinno byc bezplatne, 6zł/miesiecznie za prowadzenie
    to dużo. Wypłaty w oddziałach płatne (prowizja), no chyba ze wypałcami
    powyzej 1500zł. W krajach rozwinietych prowadzenie jest bezplatne i jeszcze
    proponuja rozne ciekawe propozycje. Co tu duzo mowic wszystko w naszym kraju
    jest drogie. A jak widac banki sa bardzo drogie i nie ma co sie oszukiwac.
    Opłaty powinny byc o polowe nizsze i bylo by wszystko w
    porzadku.

  • 24. Data: 2004-09-04 21:00:35
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message news:chckg8$l8d$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Nasza dyskusja staje się za bardzo offtopiczna ;), ale ja tego odwołania
    > plebejskiego nie odczytałem jako skierowanego personalnie do Michała (raczej
    > odwrotnie "Z choinki sie urwales?"). Jak pisałem lubię "ostre" dyskusje, ale
    > w tym wątku proponuję EOT :))

    Wyrazy uznania za zrozumienie.
    Ja z choinki a Yayco ... ok to niech pozostanie tajemnica

  • 25. Data: 2004-09-04 22:42:35
    Od: "ZyLTaN" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RusH <l...@p...pl> napisał(a):

    > Czy istnieje darmowe konto internetowe o nastepujacych cechach :
    > -zalozenie i prowadzenie free (mbank)
    > -przelewy free (lukas)
    > -wplaty free (lukas)

    Coś takiego jest np w Millennium:

    konto Millekonto Premium
    normalnie koszt 15 PLN za miesiąc ale jak masz u nich kartę kredytową i
    miesięcznie robisz nią wydatki za co najmniej 1000 PLN to wtedy prowadzenie
    rachunku jest za free... W ramach tej oferty masz darmowe przelewy przez
    Internet i telefon oraz wpłaty of cors też za darmoche...

    Pozdro

    ZyLTaN

  • 26. Data: 2004-09-04 23:45:46
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Seba_Fan napisal/a:
    > bardzo drogie i nie ma co sie oszukiwac. Opłaty powinny
    > byc o polowe nizsze i bylo by wszystko w
    > porzadku.

    to ma być odpowiedź do mojego posta o VW? :-))
    no to teraz ja odpowiem: wszystko powinno być tańsze o połowę albo i lepiej,
    jak masz dobry business plan i pomysł jak na darmowych kontach zarabiać to
    otwórz swój własny bank w którym wszystko jest za friko i zrobisz kokosy
    chłopaku :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 27. Data: 2004-09-05 08:19:25
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > otwórz swój własny bank w którym wszystko jest za friko i zrobisz kokosy

    Zobacz w innych krajach jakie tam sa oplaty, to sie sam przekonasz.
    Po nastepne czy ja napisalem darmowe konta (napisalem ze powinny byc o
    polowe tansze), naucz sie czytac chloptasiu.
    A jak chcesz bronic banki to idz do roboty do nich.
    Co do twojego friko, nic nie jest za friko i ja nic nie pisalem o friko.
    Nastepnym razem czytaj doglebnie.

  • 28. Data: 2004-09-05 08:55:16
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Seba_Fan napisal/a:
    > Po nastepne czy ja napisalem darmowe konta (napisalem ze powinny byc o
    > polowe tansze), naucz sie czytac chloptasiu.

    no skoro piszesz o tym, że powinno być o połowę taniej w odpowiedzi na posta
    nt. VW banku, gdzie jest za darmo, to chyba uznajesz za standard darmowe
    usługi, a ewentualne opłaty w wysokości 2-3 zł tylko z dużymi pakietami
    usług dodanych?

    > A jak chcesz bronic banki to idz do roboty do nich.

    Pomyślę o tym - dzięki. Zwłaszcza posada prezesa zarządu wygląda tam
    interesująco.
    Natomiast pisanie "Opłaty powinny byc o polowe nizsze i bylo by wszystko w
    porzadku." nic ciekawego nie wnosi do sprawy - ja mogę napisać "Opłaty
    powinny byc o 51% nizsze i bylo by wszystko w porzadku.", następny zmieni na
    "52%" - i nadal nie wychodzimy poza poziom gadki u babuni na imieninach.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 29. Data: 2004-09-05 09:01:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    MXW napisał(a):

    > Ale nie proste przechowywanie pieniedzy oraz proste operacje na nich - czyli:
    > -zalozenie i prowadzenie konta
    > -przelewy elektroniczne
    > -wplaty

    Sugerujesz, że to nie są *usługi*, które kosztują?
    Co rozumiesz przez 'przelewy elektroniczne'? Nie czasem przelewy
    wykonane przez zdalny kanał? A ten zdalny kanał dostępu to ktoś bankowi
    za darmo postawił i konserwuje?
    Wpłaty - kasjerka ma pracować za darmo? Oddział też ktoś bankowi stawia
    za darmo. Właściciel budynku wynajmuje go bankowi za darmo.
    Ochrona - pikuś - to spełecznicy.
    Mam dalej wymieniać?

    PS a spróbuj mnie obrazić, jak innych, to polecisz do abuse

  • 30. Data: 2004-09-05 10:22:45
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oczywiscie w pewnym stopniu masz racje, ja odnosilem sie do tradycyjnych
    bankow a nie do internetowych bankow, wiec teraz to wyjasniam. W VW jak i
    mBank sa niskie oplaty i za to je trzeba chwalic, prowadzenie za darmo,
    wydanie kart jak i oplata za darmo - to sie chwali, ale zwroc uwage na
    tradycyjne banki jakie tam sa oplaty. Ja nie narzekam bo mam pare rachunkowa
    i Internetowych jak i Tradycyjnych i nie mam oplat za prowadzenie rachunku,
    ale wiekszosc osob ma, itd.