  • 1. Data: 2010-09-22 13:12:20
    Temat: darmowe konto z bankomatami i kartą
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Poszukuję darmowego konta do okazyjnych wypłat z bankomatu. Na koncie
    będzie drobnica a wpływy bedą rzadkie i raczej małe. Podstawowe wymogi:
    -) brak opłat za prowadzenie rachunku i (nie)używanie karty
    -) możliwie duża ilość darmowych bankomatów (limit ilości wypłat nie
    stanowi problemu)
    -) najlepiej darmowe przelewy
    -) najlepiej karta inna niż visa (czyli pewnie mastercard)
    -) wszystkie oferty z darmowością konta i karty tylko przy regularnych
    wpływach czy płatnościach kartą odpadają

    Wiem, że dla banku to bardzo średni interes ale może ktoś oprócz mbanku
    coś takiego oferuje?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 2. Data: 2010-09-22 13:19:25
    Temat: Re: darmowe konto z bankomatami i kartą
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Wrz, 15:12, rmrmg <i...@s...atu.re> wrote:

    > wpływach czy płatnościach kartą odpadają
    >
    > Wiem, że dla banku to bardzo średni interes ale może ktoś oprócz mbanku
    > coś takiego oferuje?

    Sprawdz DB.
    Warunkiem bezplatnosci karty jest jedna wyplata z bankomatu (lub
    naturalnie zakup karta) w miesiacu.

  • 3. Data: 2010-09-22 13:37:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 13:12:20 +0000 (UTC), rmrmg napisał(a):

    > Poszukuję darmowego konta do okazyjnych wypłat z bankomatu. Na koncie
    > będzie drobnica a wpływy bedą rzadkie i raczej małe. Podstawowe wymogi:

    Volkswagen Bank daje kartę Visa i możliwość bezpłatnej wypłaty w dowolnym
    bankomacie dla kwot >= 400 zł. Reszta tak jak chcesz, tj. darmowe
    prowadzenie i przelewy z ROR.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 4. Data: 2010-09-22 13:46:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpływach czy płatnościach kartą odpadają
    >
    > Wiem, że dla banku to bardzo średni interes ale może ktoś oprócz mbanku

    Z tym mastercardem będą problemy - na rynku są, ale trzeba robić obroty: w PKO BP
    minimum
    800zł/m-c, w ING 500zł/m-c. Nie trzeba tam mieć kont.
    Darmowe konto z Visą elektron do wypłat z dowolnych bankomatów oferuje
    http://www.openonline.pl/
    oraz http://www.vwbank.pl/konto-osobiste.html

  • 5. Data: 2010-09-22 13:54:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "rmrmg" <i...@s...atu.re> wrote in message
> [...]
    > wpływach czy płatnościach kartą odpadają
    >
    > Wiem, że dla banku to bardzo średni interes ale może ktoś oprócz mbanku

    Open-calkowicie darmowe.
    DBnet- darmowe przy jednej operacji karta/mies (moze byc wyplata z
    bankomatu) lub jak tego nie spelnisz to 5zl (ale w koncu po to jest konto,
    zeby choc raz wyplacic w miesiacu)
    PS
    Oba wymienione sa lepsze niz mbank w materii wyplat z bankomatow.

  • 6. Data: 2010-09-22 14:06:16
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Open daje teraz MasterCard z PayPass, a nie Vise.

  • 7. Data: 2010-09-23 00:42:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rmrmg" p...@s...atu.re

    > Wiem, że dla banku to bardzo średni interes ale może
    > ktoś oprócz mbanku coś takiego oferuje?

    Dobry interes dla banku to kredyt, ale aby dać
    kredyt, trzeba mieć takich ,,średnich'' klientów. :)

    Polbank -- niestety raczej do przelewów słaby. :)
    Ale za to konto oprocentowane i pobieranie z luźnych
    (nie takich, które są w cudzych bankach) bankomatów
    Euronetu za freeko. Do tego oczywiście bezpłatne bankomaty Polbanku.

    --
    .450-600 to (60-80)%. . 749 .
    . .
    VV Ventolin u . . . 739 . 26
    . . .1213 . . 2021 .
    ^ 25 . .01 . . .12 . 20 724 . .
    . 02 . . 11 15 19
    . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719 .25 27
    04 06 08 16 18
    P . . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17 22
    E VV . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    FVV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324 2829
    .01 07 09
    22 24 u 1718 680 22
    30 wrzesień
    l 30 c VV 670
    31
    / lipiec h 07 660
    VV
    m.. ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,
    ......,,;;;;..,,,,......

  • 8. Data: 2010-10-06 12:13:59
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    On 09/22/2010 03:54 PM, Krzysztof wrote:

    > Open-calkowicie darmowe.

    ***Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku Konto Optymalne w promocji
    "Konto optymalne z NAGRODĄ" wynosi 0zł pod warunkiem wykonania kartą
    debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości min.
    400zł miesięcznie. Konto optymalne poza okresem promocji "Konto
    optymalne z NAGRODĄ" pozostaje bezpłatne pod warunkiem spełnienia
    warunków wynikających z Regulaminu rachunku - konto optymalne.

  • 9. Data: 2010-10-06 12:22:22
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 6 Paź, 14:13, MM <p...@r...maksymilian.com> wrote:

> [...]
    > optymalne z NAGRODĄ" pozostaje bezpłatne pod warunkiem spełnienia
    > warunków wynikających z Regulaminu rachunku - konto optymalne.

    Nikt nie każe brać nagrody.