  • 41. Data: 2010-09-23 16:18:10
    Temat: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    kaktus pisze:

    > Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

    Za usługi seksualne? :-)

    --
    MiCHA

  • 42. Data: 2010-09-23 19:11:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-23 08:05, Tomasz [Bubon] pisze:
    > Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
    > kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
    > szybkiego przelewu z mbanku - mtransfer na dowolne konto bankowe.
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    1 PLN to chyba jest od każdego 1000 PLN czyli za 5000 PLN płacimy 5 PLN.
    Chyba, że ktoś zna jakiś inny sposób ? :)

    W każdym razie fajna sprawa :)

    --
    Mithos

  • 43. Data: 2010-09-23 19:13:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-23 13:31, MarekZ pisze:
    > Moim skromnym zdaniem nie jest to przesądzone. Otwiera się tu pole do
    > popisu i traktowania obciążenia mTransfer jako nowego typu transakcji
    > (ani nie gotówkowa ani nie bezgotówkowa). Z taką konstrukcją mamy do
    > czynienia w przypadku przelewu z rachunku karty w Mille.

    Na razie regulamin nie wydziela mTransferu jako odrębnego typu
    transakcji. Tak więc jeśli ktoś to kiedyś zmieni to dla osób, które
    dotychczas wykręciły limit i tak będzie miało moc obowiązującą dopiero
    od kolejnego roku.

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2010-09-23 19:59:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1 PLN to chyba jest od każdego 1000 PLN czyli za 5000 PLN płacimy 5 PLN.
    > Chyba, że ktoś zna jakiś inny sposób ? :)
    >
    > W każdym razie fajna sprawa :)

    a czy ktoś to już przetestował czy tak sobie tylko piszecie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 45. Data: 2010-09-23 20:15:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a czy ktoś to już przetestował czy tak sobie tylko piszecie?

    No tak, ja dzisiaj całość sald wszystkich kart wytransferowałem poza mBank.
    Autor wątku też to testował.

  • 46. Data: 2010-09-23 20:30:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-23 22:15, MarekZ pisze:
    > No tak, ja dzisiaj całość sald wszystkich kart wytransferowałem poza
    > mBank. Autor wątku też to testował.

    I ile płaciłeś za przelew ? 1 PLN za każde 1k PLN wypłacone przez Bluecash ?

    --
    Mithos

  • 47. Data: 2010-09-23 20:43:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > I ile płaciłeś za przelew ? 1 PLN za każde 1k PLN wypłacone przez Bluecash
    > ?

    Tak, zlecałem przelewy w porcjach po 5000 (więcej się nie da jednorazowo,
    mimo że w bluecash nie istnieje limit dobowy jak sądzę), karty były
    obciążane każdorazowo na 5005 zł. Przy końcówkach podobnie, 1 zł za każdy
    rozpoczęty tysiąc zł. Żadne inne opłaty rachunków kart nie obciążyły.

  • 48. Data: 2010-09-23 20:49:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 22:43, MarekZ pisze:

> [...]
    > karty były obciążane każdorazowo na 5005 zł. Przy końcówkach podobnie, 1
    > zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł. Żadne inne opłaty rachunków kart nie

    Wsadzą Cię za to jak Bagsika, albo tych biedaków, co przekręcili
    Polbank na kilka milionów (chyba) :)

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2010-09-23 20:52:54
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    dziala - dzieki! :)

  • 50. Data: 2010-09-23 21:19:24
    Temat: Re: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    swoja droga jak sie maja limity na KKmB do mtransferow?
    mam limit dzienny na 30% KREDYTU karty, limity telefoniczne i
    internetowe mam na 1% kredytu karty, a wykosilem prawie 90% w ciagu 5
    minut przez mtransfer!!!

    cos mi tu nie gra :)))