  • 1. Data: 2012-06-15 09:20:48
    Temat: db net - czy wysłali maile?
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Witam,
    czy ktoś może już dostał maila z informacją o przyznanej nagrodzie w
    promocji "będzie o tym głośno"? Chodzi o głośnik bluetooth.

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2012-06-15 09:36:41
    Temat: Re: db net - czy wysłali maile?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Otez <r...@p...o2.wytnij.pl> writes:

    > Witam,
    > czy ktoś może już dostał maila z informacją o przyznanej nagrodzie w
    > promocji "będzie o tym głośno"? Chodzi o głośnik bluetooth.

    Tak. IIRC mają wysłać do 30 czerwca.

    KJ

    When people say nothing, they don't necessarily mean nothing.

  • 3. Data: 2012-06-15 12:19:23
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    W dniu 2012-06-15 09:36, Kamil Jońca pisze:

    > Tak. IIRC mają wysłać do 30 czerwca.
    >
    > KJ
    Dziękuję za informację. Warunki spełniłem jak mi się wydaję a maila z
    informacją o przyznaniu nagrody nie widać. Poczekam do końca dnia i będę
    się ewentualnie kontaktował z db.

    Pozdrawiam
    O.

  • 4. Data: 2012-06-15 12:56:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Otez <r...@p...o2.wytnij.pl> writes:

    > Dziękuję za informację. Warunki spełniłem jak mi się wydaję a maila z
    > informacją o przyznaniu nagrody nie widać. Poczekam do końca dnia i
    > będę się ewentualnie kontaktował z db.

    Sprawdź, czy nie wpadł do jakiegoś spamu. ZTCP to był jeden wielki
    obrazek. Czasami różne filtry mocno coś takiego punktują.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2012-06-18 16:29:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Tak. IIRC mają wysłać do 30 czerwca.

    A dziś przylazł kurier (jej jakie to wielkie). Za to kundelka niet :(

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)