  • 1. Data: 2009-08-31 08:45:17
    Temat: dbNET
    Od: Joanna Bąbka <j...@g...com>

    Widzę kilka watków o kontach w DB więc mam parę pytań do posiadaczy:

    1. Ile można otworzyc dbNET Konto Oszczędnościowych? Skoro jest 1
    przelew darmowy w miesiącu to czy mozna jak w mBanku otworzyć ich np.
    5?
    2. Czy przelewy pomiedzy rachunkami oszczędnościowym a normalnym są
    wykonywane w czasie rzeczywistym?
    3. Czy mozna ustawić w serwisie internetowym limity kart płatniczych i
    zmieniać je tak jak w mBanku?
    4. Czy kartą płatnicza można płacic w sieci jak visa elektron mBanku?

    Dzięki za odpowiedzi!

    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-08-31 20:05:53
    Temat: Re: dbNET
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 31 Sie, 10:45, Joanna Bąbka <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > zmieniać je tak jak w mBanku?
    > 4. Czy kartą płatnicza można płacic w sieci jak visa elektron mBanku?

    1- 1
    2- nie (5-20 minut opóźnienia)
    3- chyba nie - nie korzystam z karty
    4- nie

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2009-09-01 06:42:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:05:53 -0700, plusz napisał(a):

    > 4- nie

    Z tego co było na grupie, nową kartą z chipem można płacić w sieci.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-09-01 13:32:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Z tego co było na grupie, nową kartą z chipem można płacić w sieci.

    ja moja nawet kasy nie moge wyplacic w bankomacie mimo iz mam w serwisie
    widoczna jako aktywna1

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 5. Data: 2009-09-01 13:49:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 15:32:10 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > ja moja nawet kasy nie moge wyplacic w bankomacie mimo iz mam w serwisie
    > widoczna jako aktywna1

    Może po prostu nic nie masz na koncie ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-03 05:29:25
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > ja moja nawet kasy nie moge wyplacic w bankomacie mimo iz mam w serwisie
    > widoczna jako aktywna1

    Nie wiem kiedy dostałeś tę kartę ale ja dzwoniąc na telelinię db
    dowiedziałem się, że to błąd w systemie. Nowe wydane karty są widoczne
    jako aktywne na starcie a powinny być nieaktywne do czasu aktywowanie
    przez telefon.

    --
    Wariat ;)