  • 11. Data: 2011-04-12 16:38:44
    Temat: Re: dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:io1sma$nl2$...@n...onet.pl...

    > jakie 5zł? za co?
    > Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

    5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

  • 12. Data: 2011-04-12 21:15:53
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-04-12 18:38, MarekZ pisze:

    > 5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

    No to jakie one darmowe? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-04-12 22:28:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jedną mam zbliżeniową (MC PayPass) a drugą niezbliżeniową (Visa). W obu
    > warunki zwolnienia z oplat takie same.

    dzieki - czyli troche nie do koncu zrozumialem ich TOiP :)

    > Mam konto w getinonline, miałem w openonline

    czym sie roznia getinonline'owe konta:
    Konto Swobodne / Konto Oszczędnościowe
    od ich openonline'owych klonow:
    Konto optymalne / Konto oszczędnościowe?

    chociaz jakbym mial juz tam zakladac
    to ciekawie wyglada Konto Skarbonkowe :)
    (dostepne tylko w getin'ie, z "Korzystasz i zarabiasz")

    > Coś mnie jednak odpycha od tego
    > wynalazku. Czasami mam kasę w gotówce, którą musze wpłacić na konto, a w
    > tych
    > dwóch bankach (lub dwoma brandami tego samego banku) jest to
    > utrudnione/niemożliwe. Chyba nie ma wpłatomatów i chyba nie można wpłacić
    > kasy
    > bezprowizyjnie w placówce Getin Banku.

    "0 zł za wpłaty w oddziałach Getin Banku" - to jest przy kazdym koncie
    w getinie jak i openie (poza oszczednosciowym oczywiscie)

  • 14. Data: 2011-04-12 22:30:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No to jakie one darmowe? ;)

    takie one darmowe jak minuty w moim abonamencie :)

  • 15. Data: 2011-04-13 05:56:08
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 12 Kwi, 14:57, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > Szukam jakiegos "darmowgo konta"
    > z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.

    > Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

    Nie zapominajmy o najnowszym wynalazku Millenium: Dobre Konto ;)
    Warunek darmowości to wpływ 1000zł i 1 transakcja bezgotowkowa.
    Bankomaty w Pl za darmo, no i 3% zwrotu w spozywczakach i na stacjach
    benz.

    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2011-04-13 09:02:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 12.04.2011 15:21, a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie
    takie głupie pytanie - gdzie w interfejsie się to włącza, bo przejrzałem
    na szybko i nie znalazłem
    Marx

  • 17. Data: 2011-04-13 09:11:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 11:02:14 +0200, Marx napisał(a):

    > takie głupie pytanie - gdzie w interfejsie się to włącza, bo przejrzałem
    > na szybko i nie znalazłem

    We wnioskach

  • 18. Data: 2011-04-13 09:48:37
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > Warunek darmowości to wpływ 1000zł i 1 transakcja bezgotowkowa.
    > Bankomaty w Pl za darmo, no i 3% zwrotu w spozywczakach i na stacjach

    A zamknięcie tego konta coś kosztuje?

  • 19. Data: 2011-04-13 10:37:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A zamknięcie tego konta coś kosztuje?

    ze tak gupio zapytam:
    - czy w ogole sa jakies banki, ktore kaza placic za zamkniecie konta?!

  • 20. Data: 2011-04-13 11:20:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 13 Kwi, 11:48, g...@o...pl wrote:

    > A zamknięcie tego konta coś kosztuje?