  • 1. Data: 2010-09-28 17:13:13
    Temat: [/]dbNET - ile czekaliście na kuriera?
    Od: b...@o...pl

    złożyłem wniosek o dbnet wspólny.
    dostalem @ z podziekowaniem
    a następnie @ z zapowiedzią
    że kiedyś tam pojawi sie kurier.

    Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!

    To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty
    czy naprawdę aż tyle czekaliście?

  • 2. Data: 2010-09-28 18:04:55
    Temat: Re: [/]dbNET - ile czekaliście na kuriera?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    > doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!
    >
    > To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty

    Około tydzień, kurier przyszedł bez żadnej zapowiedzi.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-09-28 19:09:19
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:13:13 +0200, b...@o...pl napisał(a):

    > Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    > doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!
    > To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty
    > czy naprawdę aż tyle czekaliście?

    Nie pamiętam ile, ale długo, a do pełnej użyteczności konta (karta), drugie
    tyle, w sumie chyba prawie miesiąc to trwało
    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-09-29 07:49:50
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    > doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!
    >
    > To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty

    na kuriera czekałem jakies 3 dni, zjawił się w pracy z samego rana jak
    nikogo nie bylo ;-) oczywiście bez zapowiedzi, ale udało się załatwić zeby
    poczekał bo juz byłem niedaleko, na karte czekałem koło tygodnia. Rzecz
    działa się w Warszawie.

  • 5. Data: 2010-09-29 14:17:08
    Od: b...@o...pl

> [...]
    >
    > Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    > doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!
    >
    > To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty

    wniosek poniedziałek 27-09 tuż po północy
    kurier DHL dziś w południe

    aha: ponieważ ktoś narzekał że kurier przychodzi
    bez zapowiedzi telefonicznej, napiszę (a może
    komuś ta informacja się przysłuży) że na podany
    we wniosku internetowym adres emailowy dostałem
    dzisiaj w nocy zapowiedź że pojawi sie kurier.

    Podano datę, podano nr przesyłki. Akurat byłem
    w domu. Gdybym nie był, na podstawie przesłanej
    informacji byłbym wstanie dodzwonić sie do DHL
    i uzgodnić inny, lepszy termin doręczenia.

    Wiem, lepiej gdyby oni dzwonili. Ale ogólnie: OK

    Tuż po podpisaniu umowy, nieudana próba przelewu
    wewnętrznego na nowo otwarte rachunki. Po kilkunastu
    minutach komunikat że przelewy odrzucono bo umowa
    rachunku o numerze xxxx NIE jest JESZCZE aktywna.

    Szkoda, w końcu pieniądze mogłyby sobie poleżeć na
    koncie oszczędnościowym. Ale ogólnie: nie jest źle.