  • 1. Data: 2009-07-17 12:38:19
    Temat: dbnet czy zamiesza?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jakoś mi tak umknęło powstanie, tego nowego produktu, który w utrzymaniu
    wydaję się chyba najtańszy i najmniej zajmujący, jeżeli chodzi o konta z
    wszystkimi bankomatami za free. Jednak z tego co widzę/słyszę pr i
    reklama db jakoś leży, bo o koncie prawie w ogóle nie słychać - ot
    chociażby grupa jest ewidentnym przykładem ;)
    Ciekawe jak zareaguje Alior jak skończy się promocja na darmowe
    debetówki, bo tutaj dbnet idealnie może Aliora uzupełnić. I wtedy co
    mbank całkowicie w dostawkę? Albo inny tandem dbnet+EB i Alior z mBankiem
    w odstawkę, że o Multi już nie wspomnę? No jakby nie patrzeć, nowych
    kombinacji można trochę stworzyć. Ciekawe jak przeliczniki w db wyglądają
    dla tej VE i czy można nią płacić w internecie.

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-07-17 13:11:44
    Temat: Re: dbnet czy zamiesza?
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 17 Lip, 14:38, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > kombinacji można trochę stworzyć. Ciekawe jak przeliczniki w db wyglądają
    > dla tej VE i czy można nią płacić w internecie.

    Co to jest transakcja finansowa?

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/oplaty_
    i_prowizje_ind/l2/oplaty_i_prowizje_ind_3

  • 3. Data: 2009-07-17 13:51:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h3prbr$alh$16@inews.gazeta.pl

    > Ciekawe jak przeliczniki w db wyglądają
    > dla tej VE i czy można nią płacić w internecie.

    To jeżeli został tutaj wywołany wątek kart VE do dbnet pozwolę sobie zapytać
    o:
    1. Ma ktoś skan karty tj. jak ona wygląda?
    2. Ma chipa?
    3. Ile czeka się na jej wydanie?
    4. I z innej beczki - jak serwis transakcyjny DB?

  • 4. Data: 2009-07-17 19:18:01
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack"

> [...]
    > 2. Ma chipa?
    > 3. Ile czeka się na jej wydanie?
    > 4. I z innej beczki - jak serwis transakcyjny DB?

    ma kod cvv2 - ja nigdy nią nie płaciłem
    placi się nia w internecie i nawet Helion ją właśnie poleca:
    http://helion.pl/info/Deutsche%20Bank.htm
    wygląd kiepski - niebieskawy kolor bez chipa
    wydają szybko i darmo i swietnie sluzy na dluzszym wyjezdzie w sieci
    bankow wspolpracujacych (np w Anglii w Barclays) - bez prowizji

    Konto internetowe w DB-PBC ma slabe zabezpieczenia
    - tylko cyfrowy numer i 6-cyfrowe haslo a do tego jawna karta kodow
    (dla potwierdzenie transakcji podajesz dwa 2-cyfrowe kody z tabliczki)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2009-07-18 08:31:56
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    ich system wyglada jakby gimnazjalista robil, a co najwazniejsze ma taki
    blad ze az wstyd, wczoraj aktywowalem
    dostep, loguje sie a tam nic, nie ma rachunkow, nie ma moich danych (przy
    imieniu, nazwisku itd puste miejsca), wyglada tak
    jakby MOJ ID w bazie nie byl powiazany z ID na ktory sie loguje (system nie
    powienien mnie wtedy wpuscic),
    niezle sie zapowiada

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 6. Data: 2009-07-18 09:01:41
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    xbartx wrote:
> [...]
    > kombinacji można trochę stworzyć. Ciekawe jak przeliczniki w db wyglądają
    > dla tej VE i czy można nią płacić w internecie.

    Przejrzalem to konto i juz mialem nawet sobie je zalozyc, ale nie
    znalazlem nigdzie cennika dotyczacego karty platniczej - czy ktos wie,
    czy ona rzeczywiscie jest "za darmo"? Czy jednak za cos trzeba bedzie
    placic?

    dzieki

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 7. Data: 2009-07-18 09:35:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek "Alchemik"" <k...@t...pl.spam.won> napisał w
    wiadomości news:h3s31o$42s$1@inews.gazeta.pl...

    > Przejrzalem to konto i juz mialem nawet sobie je zalozyc, ale nie
    > znalazlem nigdzie cennika dotyczacego karty platniczej - czy ktos wie, czy
    > ona rzeczywiscie jest "za darmo"? Czy jednak za cos trzeba bedzie placic?

    przy 1 transakcji na miesiac zwolenienie z oplaty

  • 8. Data: 2009-07-18 10:04:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:h3s19u$qv3$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > imieniu, nazwisku itd puste miejsca), wyglada tak
    > jakby MOJ ID w bazie nie byl powiazany z ID na ktory sie loguje (system

    Nie ukrywam, że twoja wypowiedź lekko mnie przystopowała przed wycieczką do
    DB :)

  • 9. Data: 2009-07-18 11:49:16
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    Karta za darmo, pod warunkiem zrobienia 1 transakcji finansowej w
    miesiącu. Wg pani w oddziale transakcja taka to wypłata z bankomatu
    (!) lub płatność.

  • 10. Data: 2009-07-18 13:18:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h3se6o$5qf$1@news.interia.pl...
> [...]
    > nie
    >
    > Nie ukrywam, że twoja wypowiedź lekko mnie przystopowała przed wycieczką

    zeby nie byc gołosłownym:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/844755683812c974
    .html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e30e4cad50db458b
    .html

    :) a najlepsze jest info na ich stronie o nagrodach za system elektroniczny,
    myslalem, ze zobacze cos ladnego w stylu
    multibanku czy inteligo a tu cos takiego ..