  • 1. Data: 2012-04-03 11:54:11
    Temat: dbnet // raiffeisen
    Od: Oli <O...@a...com>

    Zastanawiam się nad zmianą 'profilu' banków.
    Na tapecie jest zainteresowanie dbnet i raiffeisen. Interesują mnie lokaty.
    Przeczytałem opisy na ich stronach. Pierwsze wrażenia nie są najlepsze.

    dbnet : jedno konto oszczędnościowe oproc na 8.1 tylko nie wiadomo na jak długo
    Lokaty tak bezwstydnie marne, że szkoda gadać. Najlepsza Wybitna 5.27 % brutto

    Raiffeisen : konto oszcz - brak , lokaty równie marne jak w dbnet, w R-online jest
    dostęp do optymalizacji ale
    tylko dla tych co maja konto i co tu optymalizować 1 czy 2 % za lokatę ;)

    Czytałem tu dobre opinie o tych bankach. Może jest coś co przeoczyłem, Są jakieś
    lokaty 6 i wyżej % ?

    --
    Oli

  • 2. Data: 2012-04-04 08:18:22
    Temat: Re: dbnet // raiffeisen
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Apr 2012 11:54:11 +0200, Oli napisał(a):

    > Zastanawiam się nad zmianą 'profilu' banków. Na tapecie jest
    > zainteresowanie dbnet i raiffeisen. Interesują mnie lokaty. Przeczytałem
    > opisy na ich stronach. Pierwsze wrażenia nie są najlepsze.
    (...)

    W obu bankach masz teraz promocje, więc warto. W DBnet dostaniesz suwenira
    a w Rajfim wisienki. W Rajfim masz konto lokacyjne czyli oszczędnościowe.
    Co do lokat to nigdy nie ma tak, że wszystko masz w jednym banku.
    Aktualnie jedną z lepszych jest lokata Aliora na 6,2%, którą możesz
    założyć bez posiadania u nich konta.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-04-04 08:26:47
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co do lokat to nigdy nie ma tak, że wszystko masz w jednym banku.
    > Aktualnie jedną z lepszych jest lokata Aliora na 6,2%, którą możesz

    Rowniez z 6,2 / 4m-ce "wyskoczyl swiatecznie" GOL
    KB - 6,5 na 6m-cy -- tez bez zakladania konta

  • 4. Data: 2012-04-04 09:18:48
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 08:26, Waldek pisze:

    > Rowniez z 6,2 / 4m-ce "wyskoczyl swiatecznie" GOL
    > KB - 6,5 na 6m-cy -- tez bez zakladania konta

    6,25% IB

    Ebald