  • 21. Data: 2009-05-19 12:07:34
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci spiewac
    sobie od nas za zbudowanie statku.

    Genialna analiza wybitnego znawcy ekonomii Dietera !!!
    Szkoda, że nie siedziałeś podczas wczorajszej debaty na wprost D.Tuska bo
    spadłby z krzesła jakby usłyszał Twój wywód.
    Balcerowicz i Rozłucki to rzeczywiście amatorzy przy Tobie :-)

  • 22. Data: 2009-05-19 12:12:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> pisze:

    > Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    > rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci spiewac
    > sobie od nas za zbudowanie statku.
    >
    > D.

    Od nas czyli od kogo?

    "Prywaciarz" będzie się niby rwał do przepłacania?
    Czy może sugerujesz
    a) interwencyjny zakup statków przez polski rząd (ala Niemcy)
    b) "narodową (rządową) flotę gazowców" budowaną w stoczniach "w Polsce"
    by się uniezależnić od Rosyjskiego Gazpromu?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Starożytni nie oglądali dzisiejszego księżyca, ale dzisiejszy

  • 23. Data: 2009-05-19 12:31:17
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    > rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci spiewac
    > sobie od nas za zbudowanie statku.

    A co mogly zrobic kaczki w ciagu dwoch lat skoro ciagle byly kopane po
    kostkach i walone palka bejsbolowa po glowach? Gdzie baranow kupa, to i
    Herkules d***a:)
    parafrazujac twoja wypowiedz mozna napisac tak: komuchy rozpoczely, komuchy
    kontynuuowaly i komuchy rozpie***a do konca.
    A XXL - to taki wlasnie kliniczny przyklad z tego stada:)

    W Polsce madrych ludzi sie tak zalatwia, jak zrobiono to z Andrzejem Gwiazda:

    http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=1311&Itemid=76

  • 24. Data: 2009-05-19 12:42:58
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Od nas czyli od kogo?

    > "Prywaciarz" bÄ&#65533;dzie siÄ&#65533; niby rwaĹ&#65533; do przepĹ&#65533;acania?
    > Czy moĹźe sugerujesz
    > a) interwencyjny zakup statkĂłw przez polski rzÄ&#65533;d (ala Niemcy)
    > b) "narodowÄ&#65533; (rzÄ&#65533;dowÄ&#65533;) flotÄ&#65533; gazowcĂłw"
    budowanÄ&#65533; w stoczniach "w Polsce"
    > by siÄ&#65533; uniezaleĹźniÄ&#65533; od Rosyjskiego Gazpromu?

    ci ludzie co to kupili na pewno nie beda budowali statkow. Potrzymaja troche
    teren ktory nabyli za psi pieniadz (do tego w splatach rozlozonych na wiele
    lat), a pozniej beda go sprzedawac z ogromnym zyskiem. Tak postepuja ludzie
    ktorzy potrafia z niczego robic duze pieniadze. Polacy zanim tego sie naucza,
    to musza jeszcze wiele sie od madrzejszych od siebie nauczyc.

  • 25. Data: 2009-05-19 12:44:58
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To nie analiza, to historia.

    D.

  • 26. Data: 2009-05-19 12:59:20
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    > rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci spiewac
    > sobie od nas za zbudowanie statku.
    >
    > D.

    Dieter, jak zwykle nie doceniasz rudego... stocznie są klockiem w koronkowej
    układance platformersów, która czeka na wybory parlamentarne... to będzie
    gazoport, infrastruktura, a stocznie będą robiły gazowce i elementy
    gazoportu... to wszystko ma byc silnie wsparte kapitałem katarskim i jeszcze
    jakimś na razie tajnym.. ponoc jest już gotowy cały chytry plan... w tej chwili
    na świecie zapotrzebowanie na statki jest praktycznie zerowe, naprodukowali
    tego od groma i nie za bardzo jest teraz co tym smyczyc... a żywotnośc statku
    jest bardzo długa, wystarczy wypiaskowac, pomalowac i jest jak nowy he he...
    dla stoczni gdańskiej jedynym ratunkiem jest budowa wiatraków dla elektrowni
    wiatrowych, popyt na to jest duży a UE ma odpowiednim ustawodastwem jeszcze ten
    popyt podkręcic...

  • 27. Data: 2009-05-19 13:01:03
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Aby wam uzmyslowic jak madry rzad teraz macie, wystarczy tylko napisac tyle:
    cena za ktora kupiono od Polski stocznie jest rownowartoscia dwoch wiezowcow
    uniwersyteckich np. w Montrealu.

    Podkreslam, ze sam zakup jest na dodatek rozlozony na lata:))

  • 28. Data: 2009-05-19 13:14:19
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

    Proszę, jakie to mądrości przesyła nam Anna/Hanna/Jack/Jeff prosto z Kanady.
    Niewiarygodnie pogłębiona analiza wydarzeń 20 lat aż przytłacza swoją
    mądrością czytających te zdania o "komuchach".
    To znaczy, że Tusk i PO to są komuchy według bajkopisarki z Kanady?

    ***
    W Polsce madrych ludzi sie tak zalatwia, jak zrobiono to z Andrzejem Gwiazda:

    http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=1311&Itemid=76

    Dla Andrzeja Gwiazdy czas zatrzymał się w 1980r. To rzeczywiście smutne, że
    jeden z symboli "Solidarności" egzystuje w całkowitym oderwaniu od rzeczywistości.

  • 29. Data: 2009-05-19 13:32:45
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > wiatrowych, popyt na to jest duży a UE ma odpowiednim ustawodastwem jeszcze ten

    Viper, czyżbyś sugerował, że te upadłości były zaplanowane ?

    Chyba masz rację , bo jeśli jest prawdą , że urzędasy z Ministerstwa
    Skarbu wysłały informację do Brukseli o wielkości pomocy dla stoczni
    wliczając w to (80% wartości) niezrealizowane gwarancje bankowe, jak
    twierdzą związkowcy powołując się na ustalenia NIK, to rzeczywiście
    wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).

    Dodatkowo uwzględniając starą historię stoczni Szczecińskiej ,
    przypomnianą ostatnio przez Rzepę, oraz pamiętając karierę spółki
    giełdowej 4media (o podobnym kapitale i powiązaniach, jak tajemniczy
    inwestor "z katarem") przyszłość Polskiego Przemysłu Stoczniowego jawi
    się wręcz wspaniale !

    Szkoda , że nie wypuścili akcji na te przedsięwzięcia , bo wchodził bym
    , jak w dym...

    Sukces pewny jak osocze krwi ze znanej fabryki, eksportowane z wielkiego
    lotniska , wybudowanego przez lubieżnego Turka w pobliżu Białegostoku.

  • 30. Data: 2009-05-19 13:32:59
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > mądrością czytających te zdania o "komuchach".
    > To znaczy, że Tusk i PO to są komuchy według bajkopisarki z Kanady?

    juz ci pisalem, ze twoje insynuacje tylko potwierdzaja kim jestes. Takie
    metody szkalowania w sytuacji braku argumentow merytorycznych do perfekcji
    opanoali wlasnie komunisci. Dlatego tez z taka zwalczasz Kaczynskich ktorzy
    dazyli do zaprowadzenia w Polsce panstwa prawa. W krajach cywilizowanych
    za pomowienia i wyzwiska ktorymi obrzucasz ludzi w sieci dostalbys po prostu
    rok wiezienia lub musialbys wybulic niezla kasa szkalowanej osobie.

    Ale tobie odpowiada bezprawie w Polsce bo sam z niego korzystasz pelnymi
    garsciami obrzucajac ludzi wyzwiskami i pomowieniami piszac jednoczesnie sam
    pod wieloma nickami na roznych grupach, z roznych kont, przz serwer amerykanki
    i przez proxy - bo jestes osobnikiem pozbawinym wszelkich zasad moralnych i
    honoru. Takich jak ty wlasnie wyhodowala komuna, likwidujac
    jednoczesnie bezwzglednie uczciwych i madrych Polakow.

> [...]
    > jeden z symboli "Solidarności" egzystuje w całkowitym oderwaniu od rzeczywistoś

    Nie projektuj na Andrzeja Gwiazde wlasnych ulomnosci, bo sam mu nawet butow
    nie powinienes czyscic.