  • 31. Data: 2009-05-19 13:50:53
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Chyba masz rację , bo jeśli jest prawdą , że urzędasy z Ministerstwa
    Skarbu wysłały informację do Brukseli o wielkości pomocy dla stoczni
    wliczając w to (80% wartości) niezrealizowane gwarancje bankowe, jak
    twierdzą związkowcy powołując się na ustalenia NIK, to rzeczywiście
    wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).

    Nie dociera do Ciebie PIS-omatołku, że stocznie są od wielu lat deficytowe, bo
    nie ma zamówień na statki?
    Że każdy kolejny rząd dopłacał na dalsze istnienie stoczni ciężkie miliardy z
    pieniędzy podatników?
    Jeśli związkowcy mają, tak jak twierdzą twarde argumenty, to dlaczego bali się
    wczoraj przyjść na merytoryczną debatę z premierem?

  • 32. Data: 2009-05-19 13:56:41
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > twierdzą związkowcy powołując się na ustalenia NIK, to rzeczywiście
    > wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).

    związkowcy powołują się na ustalenia niku, tyle tylko że tych ustaleń nie
    było... gostek z tvn24 pytał w niku i to co Guzikiewicz pokazywał to był
    fragment jakiegoś dokumentu pokontrolnego... przynajmniej bazując na tym co
    mówili w telewizorni Karolek ze stoczni cwiczy głupa, bo był osobiście na
    posiedzeniu ministerstwa poświęconemu pomocy dla stoczni i tak jak inni
    uczestnicy dostał do łapki tabelkę, z której wynika, że samej kapuchy na konta
    stoczni przelano coś 150 baniek... ja wcale nie twierdzę, że to jak pogrywa z
    nami KE jest wporządku, bo dla mnie to jest paranoja... ale taki już nasz los,
    wchodząc do tego cyrku zgodziliśmy się na częściową utratę suwerenności, jak by
    tego nie nazywac... ale fakty są takie... stocznia gdańska jest w tej chwili
    firmą prywatną na życzenie stoczniwców i ich mocodawców z pisu... i jako firma
    prywatna mogą sobie jedynie protestowac pod oknami zarządu... ale ponieważ
    pewien zawzięty koleś umyślił sobie, że chłopcy będą stanowili jego zbrojne
    ramię, to mamy jak mamy... chociaz ja prywatnie uważam, że z uwagi na wielkie
    zasługi historyczne akurat tego zakładu jakieś szczególne traktowanie jest
    jakoś tam uzasadnione...

  • 33. Data: 2009-05-19 14:01:34
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).
    >
    > Nie dociera do Ciebie PIS-omatołku, że stocznie są od wielu lat deficytowe, bo

    a dlaczego sa deficytowe? Kto nimi zarzadzal od rzekomego upadku komuny?
    A pomyslales przez chwile tele-papugo, dlaczego sprzedano tereny za psi
    pieniadz ludziom ktorym ten biznes sie cholernie jak widac oplaca, skoro
    go zrobili?

    > Że każdy kolejny rząd dopłacał na dalsze istnienie stoczni ciężkie miliardy z
    > pieniędzy podatników?

    no wlasnie, bo tacy madrzy ludzie rzadza Polska od konca drugiej wojny
    swiatowej. Nieuki i warcholy.

  • 34. Data: 2009-05-19 14:06:58
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> [...]
    > Jeśli związkowcy mają, tak jak twierdzą twarde argumenty, to dlaczego bali się
    > wczoraj przyjść na merytoryczną debatę z premierem?

    To ja ci to powiem inaczej:
    Jeśli toto z tym że 80% wyliczonej (przez ten rząd) pomocy to
    *niezrealizowane* (i wygasłe) gwarancje bankowe to teraz trwa
    zastawianie pułapki na "nadgorliwe zaprzeczenia" *przez rząd PO*.
    Wybory są blisko, *jeśli* to jest pułapka (przedwyborcza) to zatrzaśnie
    się szybko i będzie miała wpływ również na giełdę [ żeby nie być NTG :-) ].

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gniazdo niewidomego ptaka zostało stworzone przez Boga

  • 35. Data: 2009-05-19 17:12:19
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    iktorn <n...@e...com> pisze:

    > Marnujesz się tu na pręgu, dawaj do polityki.

    pl.biznes.wgpw to nie jest pl.pregierz (ani pl.rec.humor).

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kobieta wzgardzona, talerz pusty, dom opuszczony -

  • 36. Data: 2009-05-19 18:18:12
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    Jeff wrote:

    > Ale tobie odpowiada bezprawie w Polsce bo sam z niego korzystasz
    > pelnymi garsciami obrzucajac ludzi wyzwiskami i pomowieniami piszac
    > jednoczesnie sam pod wieloma nickami na roznych grupach, z roznych
    > kont, przz serwer amerykanki i przez proxy - bo jestes osobnikiem
    > pozbawinym wszelkich zasad moralnych i honoru. Takich jak ty wlasnie
    > wyhodowala komuna, likwidujac jednoczesnie bezwzglednie uczciwych i
    > madrych Polakow.

    To było mocne. Ja chce jeszcze!
    ;)

    --
    schogun531

  • 37. Data: 2009-05-19 19:07:35
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > pl.biznes.wgpw to nie jest pl.pregierz (ani pl.rec.humor).

    Tak, mea culpa, rypło mi się bo mam obie grupy pod sobą a wątek jakiś
    bardziej podobny do pręga był i po paru minutach wycofałem posta, jak
    widać nie do końca.

  • 38. Data: 2009-05-19 19:31:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    iktorn <n...@e...com> pisze:

    > Tak, mea culpa, rypło mi się bo mam obie grupy pod sobą a wątek jakiś
    > bardziej podobny do pręga był i po paru minutach wycofałem posta, jak
    > widać nie do końca.

    Wybaczam ale tylko dlatego że przynajmniej raz się podobnie pomyliłem :-)
    [Na porządniejszych news serwerach standardem staje się ignorowanie canceli]

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wesele swojej córki wypraw poza domem.

  • 39. Data: 2009-05-19 21:23:19
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    się
    > wczoraj przyjść na merytoryczną debatę z premierem?

    Twój fanatyzm mnie zatrważa. Chroń nas Panie przed PO, jeżeli jej wyznawcy
    są tak bezkrytyczni.
    Sądzę jednak, że twoja obecność na forum nie jest dobrowolna i to
    zrozumiałbym, bo biznes to biznes a pecunia non olet. Może się mylę, ale nie
    widziałem jeszcze twojej wypowiedzi na temat giełdy, jakiejś spółki, nie
    podałeś żadnej prognozy czy komentarza do notowań. Zaprzecz linkiem, bo nie
    chce mi się szukać, jeśli nie uważam, że działasz na polecenie.

    kc

    Sorry, wqrwiłem się, bo dla mnie nic nie jest tylko białe albo tylko czarne.

  • 40. Data: 2009-05-19 21:30:30
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > OPZZ i "Solidarność" zerwały debatę z premierem, która miała odbyć się
    > wieczorem. Jednak związek zawodowy "Okrętowiec" oraz Inżynierów i
    > Techników zapowiedział, że na debatę przybędzie. - Pan premier bał się,
    > stchórzył, wezwał swoje przybudówki - mówił Roman Gałęzewski z
    > "Solidarności". Jak powiedział rzecznik rządu Paweł Graś, debata i tak się
    > odbędzie
    > ---Koniec---
    >
    > Źródła zbliżone do Pana Premiera donoszą także, że na debatę stawi się
    > również Palm, Skiba i niejaki Dekazeeeeeeee :)
    >
    > Wszyscy trzej w roli moderatorów społecznych.

    NTG:)