  • 1. Data: 2002-05-07 05:32:28
    Temat: debet dla studenta
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Sorki za zawracanie głowy, ale nie mam czasu szukać - więc jeśli ktoś wie
    jaki bank przyznałby debet studentowi (bez zdeklarowanych wpływów na konto
    lub przy minimalnych wpływach) będę wdzięczna za info.

    Pozdroofka

  • 2. Data: 2002-05-07 09:53:35
    Temat: Re: debet dla studenta
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Kasia,

    Tuesday, May 07, 2002, 7:32:28 AM, you wrote:

    K> Sorki za zawracanie głowy, ale nie mam czasu szukać - więc je?li kto? wie
    K> jaki bank przyznałby debet studentowi (bez zdeklarowanych wpływów na konto
    K> lub przy minimalnych wpływach) będę wdzięczna za info.

    Ja od reki dostalem 100 zl w MultiBanku, bez zadnych papierkow i
    historii. Chyba ze mnie pamietali jak przynosilem papierki do VC ale
    mysle ze dostaniesz bez problemu.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 3. Data: 2002-05-07 10:24:47
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja od reki dostalem 100 zl w MultiBanku, bez zadnych papierkow i
    > historii. Chyba ze mnie pamietali jak przynosilem papierki do VC ale

    Dzięki za informacje. Ja nie mam problemów z debecikiem- bowiem pracuję i
    przyznali mi go bez problemu. A czy nie da się wykrzesać nic ponad te 100 zł
    ??? To zastraszajaco mało ... Na konto wpływa co miesiac jakieś 500 zł, ale
    nie jest to zdeklarowany wpływ ... Czy to cos pomoże ?

  • 4. Data: 2002-05-07 10:28:56
    Temat: Re[2]: debet dla studenta
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Kasia,

    Tuesday, May 07, 2002, 12:24:47 PM, you wrote:

> [...]
    K> ??? To zastraszajaco mało ... Na konto wpływa co miesiac jakieś 500 zł, ale
    K> nie jest to zdeklarowany wpływ ... Czy to cos pomoże ?

    Nie wiem czy nie da sie wiecej bo zapytalem tak z ciekawosci a pani od
    razu mowi ze 100 daja od reki. W sumie wydawalo mi sie ze nie
    potrzebuje ale jak dawali to wzialem. No i juz kilka razy sie przydal
    :)) Ja co prawda wplywy mam wyzsze niz 500 (i to nie "sztuczne") ale
    nie mam umowy o prace i nie wiem czy dali by mi cos wiecej. Jak bede
    przechodzil w poblizu to spytam sie o kredyt odnawialny, przyslali mi
    jakis miesiac temu ulotke wiec dowiem sie czegos blizej.
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 5. Data: 2002-05-11 12:21:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 7 May 2002 12:24:47 +0200, "Kasia" <K...@e...pl> wrote:

> [...]
    >??? To zastraszajaco mało ... Na konto wpływa co miesiac jakie? 500 zł, ale
    >nie jest to zdeklarowany wpływ ... Czy to cos pomoże ?

    To zlotych mozna otrzymac w MK jestem (studenckim) po pierwszej
    wplacie i nie sa wymagane zadne dodatkowe dokumenty.
    Zeby w koncie strudenckim moc zadluzyc sie na wiecej trzeba wystapic o
    kredyt odnawialny. (moze byc i na 500zl) Trzeba miec konto min 3
    miesiace lub przedstawic historie z innego banku za min. 6 mc i
    zadeklarowac we wniosku wplywy w okreslonej wysokosci.
    Moze byc tez potrzebny jakis dokument poswiadczajacy te dochody, np
    kopia umowy zlecenia czy zaswiadczenie z uczelni.

    W innych MultiKontach limit "szybkiego" debetu jest wiekszy ale juz w
    samej umowie deklaruje sie stale wplywy (w Ja i My srednio 1000zl/mc).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl