  • 21. Data: 2004-02-09 21:55:36
    Temat: Re: debet w mbanku
    Od: Waldemar Zurowski <b...@c...smi.si.etut.przyk.ei.lol.hell.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> writes:

    > Gadasz? Przeciez w tej sytuacji BGZ staje sie najdrozszym bankiem w
    > Polsce!!!!!

    Nono ;)

    Chodzilo mi tylko o to, ze te oplate wprowadzono w miare niedawno, a
    wczesniej debet dostawalo sie z automatu.

    Troche sie zdziwilem, jak zobaczylem oplate za debet do 500 zl, przy
    osadzie o kilka rzedow wiekszym.

    Bilbek

    PS. I uwazaj, bo nastepnym razem w ramach akcji odwetowej zaczne kilka
    'placzliwych' watkow o mBanku ;)

  • 22. Data: 2004-02-09 22:12:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    [ciach opis BAHa]
    Ja rozumiem czym się różni _faktycznie_ DSD od KO, ale nie widzę _prawnej_
    różnicy. Jak dla mnie jedno i drugie jest kredytem z wszystkimi związanymi z
    tym skutkami.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2004-02-09 22:41:56
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > różnicy. Jak dla mnie jedno i drugie jest kredytem z wszystkimi związanymi

    Np. BIK informuje o DSD ?
    Musisz rezygnować z DSD jak się starasz o KK ?

    "Zeznajesz" gdzieś, że masz DSD ?

    BAH