  • 1. Data: 2012-02-03 08:34:27
    Temat: definitywny koniec lokat antybelkowych
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

    http://www.bankier.pl/lokaty/wiadomosc/Getin-Noble-B
    ank-rezygnuje-z-lokat-z-jednodniowa-kapitalizacja-65
    44127.html

  • 2. Data: 2012-02-03 08:49:13
    Temat: Re: definitywny koniec lokat antybelkowych
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    tygrysek <t...@z...pl> napisał(a):

    > http://www.bankier.pl/lokaty/wiadomosc/Getin-Noble-B
    ank-rezygnuje-z-lokat-z-jed
    > nodniowa-kapitalizacja-6544127.html

    A to dobre, najpierw ściągnęli kilkadziesiąt miliardów z rynku na kombinowane
    jednodniówki na co najmniej rok czasu, a teraz będą udawać, że się dostosowali
    do regulatora, jak dawanie jednodniówek traci jakikolwiek sens :)

  • 3. Data: 2012-02-03 08:51:47
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-03 09:49, Konfabulator pisze:

> [...]
    > jednodniówki na co najmniej rok czasu, a teraz będą udawać, że się dostosowali
    > do regulatora, jak dawanie jednodniówek traci jakikolwiek sens :)

    Co się czepiasz... To całkiem racjonalne podejście do "regulatora".
    Regulatory, to się dobrze sprawdzają jedynie w automatyce przemysłowej ;)
    Coponiektórym politykom i ekonomistom to się może tylko coś wydawać, że
    na coś mają wpływ. Tak jak meteorolodzy na pogodę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2012-02-03 08:54:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "tygrysek" <t...@z...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bankier.pl/lokaty/wiadomosc/Getin-Noble-B
    ank-rezygnuje-z-lokat-z-jednodniowa-kapitalizacja-65
    44127.html

    Przyczyna jest prosta. Lokaty bezbelkowe obecnie muszą być zakładane na coraz
    niższe kwoty. W końcu doszłoby do śmiesznej sytuacji. Żeby ulokować bezbelkowo
    30 tysięcy, trzeba byłoby założyć np.300 lokat po 100 złotych.

  • 5. Data: 2012-02-03 08:56:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tygrysek" <t...@z...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bankier.pl/lokaty/wiadomosc/Getin-Noble-B
    ank-rezygnuje-z-lokat-z-jednodniowa-kapitalizacja-65
    44127.html

    zbyt krotki okres do konca marca, takze musza zrezygnowac z przyczyn
    technicznych, bo nie beda oferowac lokat na 100 czy 200zl max

  • 6. Data: 2012-02-03 09:01:52
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    maruda <m...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Coponiektórym politykom i ekonomistom to się może tylko coś wydawać, że
    > na coś mają wpływ. Tak jak meteorolodzy na pogodę.

    Ja się nie czepiam, tylko dziwię się, że można regulatorowi tak prosto w nos
    się śmiać i robić swoje dalej. Po co komu taki regulator? Zapewne bierze on
    ciężką kasę z moich podatków, więc miałbym ochotę osobiście kopnąć go ze
    stołka, ale tego już zrobić się tak prosto nie da...

    Ja myślę, że to jest przemyślana strategia GNB, teraz w Q1/12 będą mieli dużą
    stratę na wypłaconych odsetkach, ale potem wyniki będą rewelacyjne, bo w
    dziale wypłaconych odsetek będą same zera.

    Czarnecki to ma łeb. System beznadziejny, dodzwonić się i coś załatwić to cud.
    A ludzie walą drzwiami i oknami i sami pchają mu kasę tak, że się niedługo nią
    udusi.

  • 7. Data: 2012-02-03 09:35:01
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

    > zbyt krotki okres do konca marca, takze musza zrezygnowac z przyczyn
    > technicznych, bo nie beda oferowac lokat na 100 czy 200zl max

    ok na dluzsze terminy to faktycznie nie ma juz sensu, ale jeszcze
    powiedzmy na 6 mc daloby rade, wychodziloby cos kolo 2 tys. zl

  • 8. Data: 2012-02-03 09:37:05
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

    > Czarnecki to ma łeb. System beznadziejny, dodzwonić się i coś załatwić to cud.
    > A ludzie walą drzwiami i oknami i sami pchają mu kasę tak, że się niedługo nią
    > udusi.

    to troche mnie martwi, bo jak bank w tak krotkim okresie nalapie tyle
    forsy i to jeszcze na wysoki procent (bo kolo 6-sciu nawet nie biorac
    pod uwage belki, to wciaz duzo), to co z nia zrobi? albo maja jakis
    niezly pomysl, albo by sie nie skonczylo, ze bedziemy mieli jakas niezla
    klape?

    chyba obecnie zadnen ze srednich i duzych bankow nie daje lepszej oferty

  • 9. Data: 2012-02-03 09:38:32
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezbelkowo 30 tysięcy, trzeba byłoby założyć np.300 lokat po 100 złotych.

    I to jest IMO glowny powod podjecia takowej decyzji :D
    z drugiej strony - napompowali sie juz pewnie dosyc ;)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-02-03 09:40:37
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    tygrysek <t...@z...pl> napisał(a):

    > chyba obecnie zadnen ze srednich i duzych bankow nie daje lepszej oferty

    Nie daje, bo na rynku międzybankowym może sobie pożyczyć na podobny procent.
    GNB tak dobrze nie ma. Poza tym może zbiera też środki do tego połączenia z
    GetBankiem, chociaż ja nie do końca wiem o co tam chodzi, bo ten cały Get robi
    wszystko by mieć mega stratę, to samo GNB, i wtedy chcą się złączyć, pewnie to
    daje jakieś duże profity podatkowe i stąd być może te oferty.