  • 51. Data: 2014-09-03 10:45:52
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 10:36:20 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja pamiętam czasy Aktiweksa w BPH, stron "IE only" i naprawdę
    > _teraz_ nie ma na co narzekać - banki się trochę nauczyły, może trochę
    > technika poszła do przodu i jest łatwiej pisać przenośny soft, i jakoś
    > nie boję się że "przestanie działać"

    To dlaczego chat w mB jest "windows only"?

  • 52. Data: 2014-09-03 10:50:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > To dlaczego chat w mB jest "windows only"?

    1. Nie wiem.
    2. Ale ttylko chat, a nie cały system transakcyjny
    3. <złośliwie> a chat w starym systemie to pod jakim systemem chodzi
    </złośliwie>
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 53. Data: 2014-09-03 13:22:10
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 02.09.2014 o 13:03 Imka <s...@g...pl> pisze:

    > Nie ma wersji demo, szukałam już dawno i znalazłam tylko cztery
    > 'instruktażowe' filmiki < 1 min, gdzie i tak początek i koniec to
    > żałosna autoreklama 'och, jacy jesteśmy wspaniali'.
    >
    > Też widywałam "zza pleców", też obejrzałam sobie tylko te filmiki, bo
    > dema nie ma i na tej podstawie wyrobiłam sobie sobie niepochlebną opinię
    > - cała idea stanowczo mi nie odpowiada.
    >
    > Też nigdy się nie logowałam do nowego - celowo; z nieukrywaną
    > ciekawością czekam kiedy mnie siłowo zalogują do nowego interfejsu i jak
    > będzie ten proces wyglądał.

    Imka, nie sądziłem, że kiedykolwiek będę się z Tobą w 100% zgadzał.
    A jednak - stało się :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 54. Data: 2014-09-03 17:58:08
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-09-02 14:13, Konfabulator pisze:

    > Nie wiem też co nie pasuje Ci w wyglądzie graficznym?

    Prędkość otwierania strony. U mnie na wsi na załadowanie nowej strony
    mBanku muszę czekać czasami nawet minutę. Stara ładuje się w kilkanaście
    sekund. Mam kupiony najszybszy internet jaki tu jest dostępny a i tak
    nie jest wystarczająco szybki. Tak, wciąż w Polsce są takie miejsca.

  • 55. Data: 2014-09-03 19:14:30
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 13:22:10 +0200, Joossef napisał(a):

    > Imka, nie sądziłem, że kiedykolwiek będę się z Tobą w 100% zgadzał.
    > A jednak - stało się :)

    Wypadek przy pracy, nie ma powodu do paniki.
    Wstrzymaj oddech, policz wolno do dziesięciu i napij się zimnej wody.

    Przejdzie Ci.

    --
    Imka
    ;)

  • 56. Data: 2014-09-03 19:50:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-03 o 17:58, Dąbrowski pisze:

> [...]
    > sekund. Mam kupiony najszybszy internet jaki tu jest dostępny a i tak
    > nie jest wystarczająco szybki. Tak, wciąż w Polsce są takie miejsca.

    Właśnie, wystarczy wyjechać za miasto, wraz z końcem zasięgu lte i 3g
    zaczyna się rzeczywistość, w której trudno cieszyć się z zalet
    nowego lepszego interfejsu.

  • 57. Data: 2014-09-03 20:27:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-03, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Właśnie, wystarczy wyjechać za miasto, wraz z końcem zasięgu lte i 3g
    > zaczyna się rzeczywistość, w której trudno cieszyć się z zalet
    > nowego lepszego interfejsu.

    Miejsc bez 3G to akurat dość trudno znaleźć. Pociągiem jak jechałem to na
    5 godzin trasy chyba przez 10 minut tylko nie miałem internetu 3G. A tak
    normalnie pracowałem i nie było problemów. Więc nie przesadzajmy.
    I nie równajmy w dół, bo jakiś 1% użytkowników nie ma warunków
    (albo nie chce ich mieć).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 58. Data: 2014-09-03 20:39:18
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    ciekawe skad wniosek ze jest ich akurat 1%, bo nawet jakby patrzec poprzez
    pryzmat pociagu to 10 min to nie jest 1% z 5 h... no ale pewnie sie
    wesprzesz bledem statystycznym... cos jakbys na sile chcial przekonac innych
    ze masz racje ale mysl tam sobie co chcesz... kiedys juz mi podpadles wiec z
    toba dyskutowal nie bede...

    oszczedny

  • 59. Data: 2014-09-03 20:42:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2014-09-03, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Miejsc bez 3G to akurat dość trudno znaleźć. Pociągiem jak jechałem to na

    Erm. Pod warunkiem, że masz "właściwego" operatora. W przypadku Play
    jest z tym baardzo różnie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 60. Data: 2014-09-03 20:55:31
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Wed, 3 Sep 2014, oszczedny wrote:

    > ciekawe skad wniosek ze jest ich akurat 1%, bo nawet jakby patrzec poprzez
    > pryzmat pociagu to 10 min to nie jest 1% z 5 h... no ale pewnie sie
    > wesprzesz bledem statystycznym...

    Ale skąd wniosek, że 1% obszaru to 1% użytkowników? Użytkownicy zwykle są
    mocniej zagęszczeni w obszarach, gdzie 3G działa.
    Oczywiście, że nowy interfejs mBanku jest kompletnie zrypany. Wiem, bo raz
    się przez przypadek do niego na jakieś 10 sekund zalogowałem.