  • 1. Data: 2009-09-02 17:52:37
    Temat: deutsche bank - kredyt
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam

    szukam kredytu inwestycyjnego, na razie najlepsza ofertę dał deutsche bank
    czy ktoś tam ma jakiś kredyt? czy oni "grają fair" czy stosują 5
    milionów kruczków?
    jakie są opinie o tym banku?
    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-09-02 20:47:16
    Temat: Re: deutsche bank - kredyt
    Od: Tomek <t...@n...pl>

    icek2 pisze:
> [...]
    > szukam kredytu inwestycyjnego, na razie najlepsza ofertę dał deutsche bank
    > czy ktoś tam ma jakiś kredyt? czy oni "grają fair" czy stosują 5
    ja mam akurat złe doświadczenia, ale przy zwykłej hipotece.

    A kredyt inwestycyjny jest na zakup jakiejś nieruchomości czy inny cel?

  • 3. Data: 2009-09-03 05:22:41
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    icek2 wrote:
> [...]
    >

    > szukam kredytu inwestycyjnego, na razie najlepsza ofertę dał deutsche bank
    > czy ktoś tam ma jakiś kredyt? czy oni "grają fair" czy stosują 5
    Ja też hipoteczne doświadczenia i nie za pozytywne. Dostać dostałem ale
    właśnie milion druczków. Pięć druków dodatkowych by potwierdzić
    prawidłowość zapisów druku szóstego... No i klauzule niedozwolone ciągle
    stosowane...... (założenie konta w banku warunkiem decyzji kredytowej).

    --
    Wariat ;)

  • 4. Data: 2009-09-03 06:12:00
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:
    > ja mam akurat złe doświadczenia, ale przy zwykłej hipotece.
    >
    > A kredyt inwestycyjny jest na zakup jakiejś nieruchomości czy inny cel?
    nie

    na zakup urządzeń

    --
    pozdros