  • 21. Data: 2009-02-11 14:06:36
    Temat: Re: Pojebani jestescie i to zdrowo
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik " ab" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gmuki4$gek$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wiesz jak dzialaja instrumenty finansowe i z jakim ryzykiem SIE TRZEBA
    > LICZYC to wypad doic krowy na wsi.

    problemem edukacji może się zająć TVN CNBC Biznes, po (praktycznym) kursie
    telewizyjnym trwającym kilka godzin, uczestnik poprzez SMS na 79450 zamówi
    certyfikat ukończenia kursu i będzie mógł dopiero wejść w opcje walutowe bo
    bez tego kursu to teraz widać jak się skończyło. A po ukończeniu tego kursu
    można sprzedać krowy i śmiało wchodzić w opcje.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 22. Data: 2009-02-11 14:07:51
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Pafcik wrote:
    > czym Ci ludzie sa gorsi od Twoich ulubienców ?
    > dlaczego w dodatku oni, posrednio przez swoje podatki maja jeszcze sie
    > dokladac do Twoich ?

    Pafcik, jesli umowy sa zgodne z prawem i nie ma sie do czego przyczepic
    to ok, niech zlikwiduja te wszystkie firmy. Ale dziwie sie, ze dla
    Ciebie ta sprawa jest tak oczywista, ze chcesz juz robic przelew. Co
    nagle to po diable :)

  • 23. Data: 2009-02-11 14:29:02
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    ab wrote:
    > oszustwem i kradzieza w bialy dzien byloby uniewaznienie opcji

    Widzisz, tu jest clue, nie widziales umow, nie znasz szczegolow, nie
    znasz prawa. Jesli wszystko odbylo sie zgodnie z prawem, to ok,
    przekonales mnie, niech zlikwiduja te firmy. Ale jestem taki, ze wole
    znac fakty zanim wyrobie sobie opinie na jakis temat.
    MaciejZ

  • 24. Data: 2009-02-11 14:40:54
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Pafcik, jesli umowy sa zgodne z prawem i nie ma sie do czego przyczepic to
    > ok, niech zlikwiduja te wszystkie firmy.

    odwracasz kota ogonem, jesli byly niezgodne z prawem to chyba trzeba to
    najpierw wykazac

    a tak to jak rozumiem najpierw z góry zakladasz ze kazda umowa jest
    NIEZGODNA z prawem, i dopiero jak sie sprawdzi to wtedy jest zgodna

    > Ale dziwie sie, ze dla Ciebie ta sprawa jest tak oczywista,

    przykro ze Cie rozczaruje ale to wyglada dosc oczywiscie, ktos sie dal
    wyrabac bo myslal ze jest wielkim cwaniakiem, zorientowal sie dopiero po
    wszystkim

    > ze chcesz juz robic przelew.

    z nas dwóch to wlasnie ty chcesz robic przelew, bo nie zastanawiasz sie
    jakie beda koszty tego , ze ktos kto umoczyl nie zrobi przelewu
    a te koszty poniesiesz miedzy innymi ty, i niestety równiez ja i tysiace
    innych ludzi którzy sami odpowiadaja za swoje czyny, graja zgodnie z
    regulami a na koncu maja placic rachunki za wielkich cwaniaków którzy sie
    dali wyrabac

    > Co nagle to po diable :)

    no, na zdrowy rozum, jak te firmy zbankrutuja to przelwów nie zrobia raczej

  • 25. Data: 2009-02-11 14:59:09
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > ... ale jak
    > przychodzi do dymania w bialy dzien to wezcie nasza strone ;)
    to dymac wolno tylko w nocy? (heh, kolejny wyznawca mahometa)

  • 26. Data: 2009-02-11 14:59:11
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Pafcik wrote:
    > odwracasz kota ogonem, jesli byly niezgodne z prawem to chyba trzeba to
    > najpierw wykazac

    zgadzam sie z Toba :)

    > przykro ze Cie rozczaruje ale to wyglada dosc oczywiscie,
    > ktos sie dal
    > wyrabac bo myslal ze jest wielkim cwaniakiem, zorientowal sie dopiero po
    > wszystkim

    Owszem, jest taka mozliwosc, ze cala sprawe mozna wyjasnic jednym
    zdaniem "ci wszyscy dyrektorzy finansowi sa wielkimi cwaniakami", ale ja
    tego nie kupuje.

    Pzdr.
    MaciejZ

  • 27. Data: 2009-02-11 15:45:01
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Maciej Zywno pisze:

> [...]
    > przekonales mnie, niech zlikwiduja te firmy. Ale jestem taki, ze wole
    > znac fakty zanim wyrobie sobie opinie na jakis temat.

    Zawsze zakładasz, że każda umowa to kant czy tylko w tym przypadku?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 28. Data: 2009-02-11 16:11:27
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    \n wrote:

    > Zawsze zakładasz, że każda umowa to kant czy tylko w tym przypadku?

    A Ty zawsze dajesz do wyboru dwa falszywe zdania czy tylko teraz? ;)

    Pozdro!
    MaciejZ

  • 29. Data: 2009-02-11 16:46:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Cos mi sie wydaje, ze poziom zadluzenia Polski wkrotce wywali ponad 1 bln
    > zl.
    >
    > D.

    Przypomnij jak nazywasz ludzi, którzy podają w prognozach liczby bez daty
    albo daty bez liczby. Jak to było? Kim oni są? Też tak myślę o Tobie.

  • 30. Data: 2009-02-11 16:55:57
    Od: Ted_2 <t...@g...com>

    Pomysl Pawlaka uznaje za idiotyczny i typowo populistyczny.

    Zupelnie inna sprawa jest gdy do banku idzie indywidualny czlowiek i
    nie bedac fachowcem od prawa - daje sie namawiac na rozne instrumenty
    finansowe itp. Tutaj ewentualna ochrona Panstwa bylaby zrozumiala.
    Ale zauwazmy ze w opcje walutowe bawily sie duze firmy, zatrudniajace
    na kierowniczych stanowiskach tzw fachowcow. Placi im sie przeciez
    wielotysieczne pensje nie za pot jaki wyleja z siebie ale za wiedze i
    odpowiedzialnosc. To ja sie pytam - gdzie jest ta odpowiedzialnosc? Za
    co im sie placi takie pensje ?

    W koncowych latach komuny glosna byla sprawa czlowieka ktory kupowal
    bulki w jednym miescie, wrzucal na bagaznik rowerowy i wiozl do
    drugiego i tam sprzedawal drozej. Mial sprawe sadowa za spekulacje.
    Teraz zaczyna sie znowu mowic o spekulacjach.

    Rozumujac tak jak Pawlak - kazdy grajacy w Totolotka powinien podac
    Totalizator sportowy do Sadu o zwrot pieniedzy - bo nie wygral.