  • 31. Data: 2009-02-11 18:29:21
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    To sie niczym nie rózni od zapakowania ulicy w fundy w lecie 2007.
    Oddac kase na tamten czas!!!
    Ustawowo!!!

  • 32. Data: 2009-02-11 18:44:28
    Temat: Re: Pojebani jestescie i to zdrowo
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > W takim razie nie slyszał wczoraj Tuska. Zupełnie poważnie mówił, że rząd
    > zajmie się tym w przyszłym tygodniu. Chyba, że cały ten rząd to parodia.

    No i wlasnie w tym jest caly problem ze rząd to banda kretynów, ktorzy do
    niczego innego by sie nie nadawali gdyby ich wywalic na pysk, wiec co tu
    dywagowac? Wszystko jest mozliwe stąd niepokój myślącej części spoleczenstwa
    o budżet, z ktorego pewnie splaci się długi firm i prezesi dostaną znów
    megapremie.
    V.

  • 33. Data: 2009-02-11 18:52:19
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Owszem, jest taka mozliwosc, ze cala sprawe mozna wyjasnic jednym zdaniem
    > "ci wszyscy dyrektorzy finansowi sa wielkimi cwaniakami", ale ja tego nie
    > kupuje.

    oni nie byli cwaniakami, im sie co najwyzej zdawalo ze sa

    gdyby byli cwaniakami to by sie nie zachowywali jak szalony hazardzista
    stawiajacy 10sieciokrotnosc rocznych obrotów swojej firmy w kasynie na
    "parzyste"

    szansa w sumie taka sama, albo wypadna parzyste albo nieparzyste

    oni sobie obstawiali zaklad "PLN bedzie wysoko" a tu wypadlo "nisko"

    jesli ktos lubi hazard - jego sprawa, ale dalej nie rozumiem czemu ja mam
    placic za to ze on sobie pogral z kiepskim skutkiem

    robienie z tego wielkiego halo pt "banki nas oszukaly" lub "Zydzi nas
    oszukali" jest dokladnie tyle samo warte co placz hazardzisty którego trzeba
    sila z kasyna wyprosic bo przegral wszystko i zaczyna sie odgrazac obsludze

  • 34. Data: 2009-02-11 19:01:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Pafcik wrote:

> [...]
    > oszukali" jest dokladnie tyle samo warte co placz hazardzisty którego
    > trzeba sila z kasyna wyprosic bo przegral wszystko i zaczyna sie odgrazac

    Sprawiedliwość społeczna, kolego, sprawiedliwość społeczna.

  • 35. Data: 2009-02-11 19:13:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Sprawiedliwość społeczna, kolego, sprawiedliwość społeczna.

    Pięknie powiedziane. Tak trzymać.

    Endriu

  • 36. Data: 2009-02-11 19:21:18
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maciej Zywno wrote:

    > Jesli wszystko odbylo sie zgodnie z prawem, to ok,
    > przekonales mnie, niech zlikwiduja te firmy.

    Gdyby umowy nie byly zgodne z prawem, to by nie bylo tego calego rabanu
    medialnego.

    --
    in

  • 37. Data: 2009-02-12 12:01:41
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Wtedy prawdziwy Polak ynwestor z pl.biznes.wgpw bedzie zadowolony. Troche
    > refleksji. Polski bank zobaczylby co najwyzej zydowski srodkowy palec, a
    > Polaczek co? biegnie czym predzej z monetami w zebach. Tyle piszecie o
    > Zydach, wiec pewnie ich znacie to wiecie jak bardzo trzymaja sie razem. A
    > tutaj taka Polska w pigulce. Nikt tu nie widzial tych umow, nikt nie zna
    > dyrektyw, nikt nie podaje zadnych podstaw prawnych.. opamietajcie sie,
    > rozumiem, ze polityka, ze pis, ze po, ze Pawlak, ze wyborcza, ze unia, ze
    > tvn.. poszczekajcie na nich, ok, ale jak przychodzi do dymania w bialy

    Rozumiem Twoje podejscie. Ale jaka jest alternatywa?
    Jezeli rzad anulowalby te opcje to jestem pewien, ze po procesach sadowych w
    trybunalach miedzynarodowych i tak przegramy i nie dosc, ze bedziemy musieli
    zaplacic te dlugi my - podatnicy, to na dodatek z odsetkami.
    Zwróc uwage na jedna rzecz: firma odda tylko tyle ile jest warta. Jezeli po
    upadlosci firm "Zydy" odzyskaja chociaz 50% to wg mnie i tak bedzie duzo. Ty
    im chcesz zafundowac 100% + odsetki.
    Upadlosc firm nie musi oznaczac w kazdym przypadku zwolnien i zamykanie
    zakladów - w koncu ktos majatek firmy musi kupic w postepowaniu
    upadlosciowym. No chyba, ze zakladamy, ze wszystko pójdzie na zyletki...
    Zamiast takiej ustawy to juz wolalbym dac dotacje do firm które otworza na
    nowo przedsiebiorstwa na majatkach upadlych przez opcje przedsiebiorstw -
    tylko tutaj lunie trzeba by przekonac.
    pozdr.
    G.

  • 38. Data: 2009-02-12 12:05:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Gan" <s...@o...pl> wrote in message news:gn1337$q6a$1@news.onet.pl...

> [...]
    > nowo przedsiebiorstwa na majatkach upadlych przez opcje przedsiebiorstw -

    pytanie tylko czy to nie przypadkiem "nasze" banki / pośrednicy będa musialy
    pokryć straty w sytuacji unieważnienia opcji. Jeśli tak to czy z
    unieważenienim czy bez to i tak zapłacimy 100% (podatnicy)...

    george

  • 39. Data: 2009-02-12 13:20:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    george wrote:

    > pytanie tylko czy to nie przypadkiem "nasze" banki / pośrednicy będa
    > musialy pokryć straty w sytuacji unieważnienia opcji. Jeśli tak to czy z
    > unieważenienim czy bez to i tak zapłacimy 100% (podatnicy)...

    Dokladnie do tego to zmierza. Banku zachodniego latwo nei wydymasz,
    podatnika owszem. Argument zawsze sie znajdzie, w "to bylo mniejsze
    zlo", "imie sprawiedliwosci spolecznej" itd.

    --
    in

  • 40. Data: 2009-02-12 14:37:05
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Gan wrote:
    > Uzytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Rozumiem Twoje podejscie. Ale jaka jest alternatywa?

    Sad? Nie zdziwilbym sie, jesli niektore firmy wygralaby sprawy. Nie
    dlatego, ze moge sam ocenic czy te umowy mozna podwazyc, tylko po prostu
    ta sprawa smierdzi.

    > Jezeli rzad anulowalby te opcje

    Mysle, ze tej opcji er.. tego rozwiazania :) tak naprawde nikt nie
    bierze pod uwage.

    ???? ;)
    MaciejZ