  • 11. Data: 2009-11-10 10:50:48
    Temat: z innej beki
    Od: "krzychu" <k...@p...fm>

    Jak to jest z imionami Lech i Leszek ?
    Jako posiadacz obydwu powinienes umiec to wytlumaczyc

    pozdr
    krzychu

  • 12. Data: 2009-11-10 11:18:43
    Temat: Re: z innej beki
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    W dokumentach mam Lech, a dla rodziny i znajomych jestem Leszek

  • 13. Data: 2009-11-10 11:18:47
    Temat: Re: dlaczego spółka dba o swoich akcjonariuszy?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jerzy, zapomniałeś o najważniejszym: czy właścicielem/głównym
    > akcjonariuszem
    > spółki nie jest przypadkiem ktoś ze znanych polskich oligarchów -
    > L.Czarnecki,
    > R.Krauze, Z.Solorz-Żak, M.Sołowow, R.Karkosik i kilku innych.
    >
    > Są to jak wiadomo najwięksi wyzyskiwacze i kombinatorzy.
    > Rządząca w latach 2005-2007 koalicja PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk
    > wskazywała
    > ich jednoznacznie jako winowajców opóźnień w procesie budowy IV RP i
    > Polski
    > solidarnej !!!

    Bez przesady, przeginasz.
    To tylko takie medialne paplanie pod tłum słuchający tych politycznych
    bredni z rozdziawionymi gębami.
    Zobacz tu, BTW ciekawe w kontekście najmniej opisywanego postoju JK w drodze
    z ministerstwa do Mariotta.
    Ja tam się nie dziwię, że umorzyli, odebrane by zostało jako nieuzasadniony
    atak i jaki płacz by się podniósł:

    http://www.rp.pl/artykul/268687_Klopoty_slynnej_kanc
    elarii.html

  • 14. Data: 2009-11-10 11:19:57
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " XXL"

    > Rydzyk jesli nie przewyzszyl ich wszystkich wartoscia swego majatku to na
    > pewno przewyzszyl ich mozliwoscia wplywania na opinie publiczna bo zaden z
    > nich nie bylby w stanie z organizowac takich monifestacji w obronie swoich
    > interesow

    Rydzyk to osiągnął efekt, praktycznie nie chodzę już do kościoła.
    Salonów GSM i akwizytorów TV SAT mam już po dziurki w nosie.

  • 15. Data: 2009-11-10 11:21:54
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "krzychu" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z imionami Lech i Leszek ?
    > Jako posiadacz obydwu powinienes umiec to wytlumaczyc

    Nooo moja ciocia ma na imię Magda a wszyscy mówią na nią Basia.
    W tym przypadku tłumacze to nie wiem czym, ale tak jest.

  • 16. Data: 2009-11-10 12:04:03
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"
    > Bardzo jesteś elokwentny,

    Tak, a do tego znam prawo, nie jego wykoslawione interpretacje

    > ale jak byś nazwał rolę BIG banku w "prywatyzacji" PZU ?
    > Przypominam, że Polska , jako całość straciła na tej aferze, nazywanej
    > podwójnym sukcesem, sumarycznie ok. 20 mld złotych.

    Nie znam sprawy, a to czyj jest ten bank nie ma dla mnie znaczenia bo nie
    tylko lewica ma na sumieniu rozne przekrety. vide obecna afera hazardowa, na
    ktorej Polska traci jeszcze wiecej

    Leszek

  • 17. Data: 2009-11-10 12:10:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Lech Dubrowski pisze:
> [...]
    > tylko lewica ma na sumieniu rozne przekrety. vide obecna afera hazardowa, na

    No pewnie. Kto by, z poważnych inwestorów, interesował się takimi
    duperelami.