eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw › dlaczego stawia się pomnik bolszewickiej zarazie, kiedyś zasrano Polskę pomikamo armii czerwonej w imię doszgonnej wierności i przyjaźni, historia powtarza się, mamy cichą aneksję Polski przez Putinowską swołoczę

  • 1. Data: 2010-08-14 10:22:20
    Temat: dlaczego stawia się pomnik bolszewickiej zarazie, kiedyś zasrano Polskę pomikamo armii czerwonej w imię doszgonnej wierności i przyjaźni, historia powtarza się, mamy cichą aneksję Polski przez Putinowską swołoczę
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100814&ty
    p=po&id=po02.txt

  • 2. Data: 2010-08-15 21:26:27
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 14 Sie, 12:22, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100814&ty
    p=po&id=po02.txt

    Biskup przestrzegał też przed manipulowaniem człowiekiem w taki
    sposób, w jaki robiono to w okresie totalitaryzmów. Jak mówił, źródłem
    tej manipulacji było odejście od "patrzenia w Niebo", czyli od Boga i
    płynących od niego wartości.

    - Żeby człowiekiem dało się łatwo manipulować, trzeba mu powiedzieć:
    nie patrz w Niebo - przypomniał biskup, odwołując się do Bitwy
    Warszawskiej sprzed 90 lat. - Polscy żołnierze starli się tam z tymi,
    którzy w Niebo przestali patrzeć, przez co dla nich nie liczył się już
    człowiek i jego dobro - powiedział bp Kaszak.

    Jego zdaniem podobnie było w czasach II wojny światowej, gdy po
    zapomnieniu o Bogu hitlerowcy zaczęli stawiać obozy koncentracyjne.

    - Zwracam się z apelem do każdego polityka - Polaka, także tego, który
    podkreśla, że jest katolikiem: nie nakładajcie nikomu zasłony na oczy,
    by nie mógł patrzeć na Niebo - wołał ordynariusz sosnowiecki.

  • 3. Data: 2010-08-15 22:17:24
    Temat: Polecam tabletki z krzyżykiem
    Od: k...@p...onet.pl

    Polecam tabletki z krzyżykiem

  • 4. Data: 2010-08-16 08:05:32
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 15-08-2010 23:26, Charlie delta pisze:

> [...]
    > podkreśla, że jest katolikiem: nie nakładajcie nikomu zasłony na oczy,
    > by nie mógł patrzeć na Niebo - wołał ordynariusz sosnowiecki.

    Wypowiedź wspaniale pasuje do tego co wyprawia się pod pałacem prezydenckim.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 5. Data: 2010-08-16 08:29:24
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > podkreśla, że jest katolikiem: nie nakładajcie nikomu zasłony na oczy,
    > by nie mógł patrzeć na Niebo - wołał ordynariusz sosnowiecki.

    Te Belzebub, nie wysilaj się. Wszyscy już cię tu znają i wiedzą jakie masz
    intencje. Idź poszukać gdzie indziej naiwnych, wszak taka jest twoja rola. Siać
    nienawiść.