  • 1. Data: 2010-01-08 08:33:52
    Temat: dlaczego sypia PGE po 24,00zl komu sie to oplaca
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    niech mi ktos to wyjasni jak szeciolatkowi ....

  • 2. Data: 2010-01-08 08:52:56
    Temat: Re: dlaczego sypia PGE po 24,00zl komu sie to oplaca
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Lepiej sprzedac po 24 niz np. po 12.

    D.

  • 3. Data: 2010-01-08 11:01:15
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > niech mi ktos to wyjasni jak szeciolatkowi ....

    Jak nie opłaca się sprzedać, to opłaca się kupić - bierzesz? :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 4. Data: 2010-01-08 11:37:40
    Od: "AJC" <o...@g...pl>

    Pewnie Skarb Państwa szykuje sie do sprzedaży jakiegos pakieciku po 23 zł
    (niżej raczej nie , chociaż.....), wiec po co kupowac drożej na giełdzie.

    ALC

  • 5. Data: 2010-01-08 12:00:00
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Lepiej sprzedac po 24 niz np. po 12.
    >
    > D.

    troche zarobilem na twoich sugestiach
    ale 12 , chyba za duzo pojechales po tym PGE
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-11 04:44:03
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Ktoś kupił po 23, widzi, że pierwszego dnia było 26, widzi, że wszyscy
    mówią, że PGE to świetny interes i nie można stracić. No i widzi, że
    było 25, potem 24, a teraz poniżej 24. No i zaczyna się bać, że zaraz
    będzie blisko 23 i coś, co miało być super - okazało się małą
    katastrofą, bo zarobek wychodzi niewielki. No i sprzedają. A duzi to
    widzą i czekają po prostu. Dopóki więc ktoś będzie sprzedawał, to
    zawsze jest to okazja, aby kurs zbić.

    Michał

  • 7. Data: 2010-01-11 08:37:25
    Od: "re" <m...@g...pl>

    to co bedzie takie falowanko
    az do sprzedazy paketu przez skarb panstwa..???

  • 8. Data: 2010-01-12 14:12:15
    Od: GK <g...@g...pl>

    re pisze:
    > to co bedzie takie falowanko
    > az do sprzedazy paketu przez skarb panstwa..???

    A będzie taka sprzedaż? Bo wyczytałem, że ma być jeśli notowania na GPW
    będą dobre. Nie wiem czy można uznać je za dobre... chociaż z drugiej
    strony każda cena powyżej 23 złote to dobra cena dla skarbu państwa.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2010-01-12 14:27:50
    Od: k...@p...onet.pl

    A duzi to...> widzą i czekają po prostu. Dopóki więc ktoś będzie sprzedawał, to
    > zawsze jest to okazja, aby kurs zbić.
    >
    > Michał

    Jest tylko zawsze pytanie czy nie sprzedac "po starym" kursie ok. 5% akcji PGE
    i kupic DFP czy ekoexport i traktowac to jako kure ze zlotymi jajkami bez
    ryzyka uszkodzenia wlasciwego portfela - a moze akcenty winny byc jeszcze inne.
    Dobrze budowac portfel a nie siedziec i sapac na takim poteznym Molochu-choc
    to dumnie i nobliwie miec takie akcje w palni stabilne i przewidywalne!

    kroovka

  • 10. Data: 2010-01-12 17:29:48
    Od: DemStone <d...@w...pl>

    mic49 pisze:
> [...]
    > katastrofą, bo zarobek wychodzi niewielki. No i sprzedają. A duzi to
    > widzą i czekają po prostu. Dopóki więc ktoś będzie sprzedawał, to

    A ci 'duzi' to oni tak razem?.. i tak wszyscy razem wspólnie sobie
    spokojnie czekają? I żadni inni 'duzi' nie mają prawa ich swoim zamiarem
    zakupu uprzedzić ? A może to właśnie jacyś 'duzi' zaczęli powoli sypać?
    A inni duzi na razie się czają, bo ten duży co sypie ma więcej do
    wysypania niż oni by chcieli złapać?
    Ja widzę jedno.. 'Mali' jak zwykle w swej dezorientacji utwierdzają
    innych małych. I nie pozostaje im nic innego, jak tylko obserwacja i
    próba, próba odgadnięcia, po której stronie stoi większy i czy
    przypadkiem coś się nie wydarzyło, co mogłoby zebrać większą ekipę
    dużych i małych, tworząc większą falę z jednej konkretnej strony. Gdyby
    wiedzieli to by się mali do kupy zebrali i pokazali tym 'dużym' że jest
    jeszcze jeden 'wielki' Mały ;)