  • 11. Data: 2006-01-20 10:06:49
    Temat: Re: [długie] Opowie?ci z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w zwi?zku z przeniesieniem konta)
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Jan 2006 15:58:02 +0100, chrabcio <s...@t...pl> wrote:

    >sił nie masz żeby w tym sowim stowarzyszneiu poprawnie skonfigurować to:
    >
    >Forte Agent 3.1/32.783

    Gdybyś poza dodaniem grup do czytnika wiedział coś niecoś o jego
    konfiguracji zapewne nie napisałbyś tego posta.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 12. Data: 2006-01-20 10:20:52
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Jan 2006 15:35:48 +0100, Ufoludek <s...@n...ksiezyc.pl>
    wrote:

    >Kolego weź daj sobie siana - już drugi raz piszesz dzisiaj że źle się
    >wyświetla, gdy tymczasem jest OK.

    Nie jest OK!

    Twój czytnik pozwala wyświetlać wiadomości, które nie zawierają w
    nagłówku wiadomości definicji charsetu, czyli sposobu kodowania
    pliterek.

    Specjalnie nie rozpisywałem się na ten temat, tylko podałem link do
    strony, która wyjaśnia co i jak. Gdyby autor pierwszego postu wysłał
    go w takiej postaci na pl.com.mail lub pl.news.czytniki został by
    "zjedzony". Dlatego pozwoliłem sobie zwrócić mu uwagę, że może to
    poprawić. Myślę, że zrobiłem to w sposób delikatny.

    Jak dla EOT.

  • 13. Data: 2006-01-20 10:23:19
    Temat: Re: [długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Jan 2006 23:51:14 +0100, "Krasnal \(Zabrze\)"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Coś pozmieniałem...może teraz będzie grać .............. u wszystkich :)

    Teraz jest cacy!

  • 14. Data: 2006-01-20 13:02:46
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Flying Sourcer pisze:

    >Nie jest OK!

    No popatrz a w moim Forte Agencie wyświetla się dobrze :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !