-
1. Data: 2002-06-08 21:22:22
Temat: dlugie logowanie w Inteligo
Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>
Byc moze dla wielu uzytkownikow konta w Inteligo, ktorzy maja problem z
logowaniem ( przeciaga sie w nieskonczonosc) rozwiazaniem bedzie ODHACZENIE
jednej z opcji w ustawieniach przegladarki (w moim przypadku
IE6.0.2600.0000IC).
Aby to wykonac: Uruchom przegladarke i wybierz w Menu: Narzedzia->Opcje
internetowe, a nastepnie przejdz na zakladke Zaawansowane i w oknie
Ustawienia odszukaj:
"Sprawdz czy certyfikat serwera nie zostal cofniety (wymaga ponownego
uruchomienia)"
oraz
"Sprawdz czy certyfikat wydawcy nie zostal cofniety"
i usun zazneczenia przy tych opcjach.
U mnie to pomoglo i logowanie odbywa sie teraz blyskawiczenie.
--
Pozdrówka,
Irek Makowski [Fencer by (s)word]
-
2. Data: 2002-06-08 21:34:43
Temat: Re: dlugie logowanie w Inteligo
Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:adtsik$qn9$1@news.tpi.pl...
> U mnie to pomoglo i logowanie odbywa sie teraz blyskawiczenie.
Top samo pomaga dla innych banków internetowych, jednak czy nie rodzi
jakiegoś niebezpieczeństwa ????
-
3. Data: 2002-06-08 22:11:21
Temat: Re: dlugie logowanie w Inteligo
Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl>
Oczywiście."Certyfikat wydawcy..." powinien być zaznaczony.Co do pierwszego
to zgoda.
WOJ
Użytkownik "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adttqj$4v3$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> news:adtsik$qn9$1@news.tpi.pl...
> > U mnie to pomoglo i logowanie odbywa sie teraz blyskawiczenie.
>
> Top samo pomaga dla innych banków internetowych, jednak czy nie rodzi
> jakiegoś niebezpieczeństwa ????
>