  • 21. Data: 2010-09-24 20:16:53
    Temat: Re: do D.
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to
    logiczne. Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach. Na
    prognozowaniu nie zarabia sie kasy. Nie wiem dlaczego ludzie nie moga tego
    zalapac.

    D.

  • 22. Data: 2010-09-24 20:17:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ladnie to porownales. Dokladnie tak to powinno dzialac.

    D.

  • 23. Data: 2010-09-24 20:18:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Procedura Dietera nie prognozuje tak jak Ty, ale jedzie z rynkiem i Tobie
    radze robic to samo.

    D.

  • 24. Data: 2010-09-24 20:19:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jestem do przodu. Mam gdzies co zrobi rynek. Nie zenie sie z kierunkiem i
    nie tkwie przy swoim jak czyni wiekszosc analitykow i inwestorow.

    D.

  • 25. Data: 2010-09-24 20:25:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mysle, ze Tobie tez by sie przydaly takie wyklady. Dobrze bys na tym
    wyszedl. A'props ludzi ograniczonych, to na swoich szkoleniach jeszcze
    takich nie spotkalem. W 80% to wlasciciele firm i managerowie. Cena wykladow
    to jednak skuteczny filtr. Przed chwila dostalem opinie od jednego z nich.
    Oto ona:

    "Ja również chciałbym podziękować wszystkim za tak fantastyczne szkolenie.
    Rzadko zdarza się poznać tylu ciekawych ludzi w jednym miejscu i czasie.
    Powoli "ogarniam temat";-)) Szczególne podziękowania kieruję do Dietera za
    bardzo inspirujące podpowiedzi.
    Wszystkim obecnym i przyszłym inwestrom zadowolenia z swoich inwestycji.
    Pozdrawiam,
    J.R."

  • 26. Data: 2010-09-24 21:12:27
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to
    > logiczne.

    nie pytałem o to co widze, ale rozumie że po prostu mówisz o zanegowaniu sie
    prognozy
    ok o to mi chodziło, z ciekawości czy uznajesz że sie zanegowała czy
    zmieniasz warunki

    > Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach. Na prognozowaniu
    > nie zarabia sie kasy. Nie wiem dlaczego ludzie nie moga tego zalapac.

    a to tutaj już złośliwie zapytam dlaczego w takim razie robisz jakies
    rankingi anali i prognoz ludków co tu publikowali sobie swoje prognozki

  • 27. Data: 2010-09-24 21:54:06
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Typowo polskie podejście - jak ktoś ma wykopać dziurę w ziemi, to od razu
    > należy się stówa za robotę, ale jak ktoś ma wykonać robotę intelektualną,
    > to się nic nie należy. Lekarza i prawnika tez podpytujesz na ulicy o swoje
    > problemy, żeby nie iść do gabinetu i nie "narazić się" na wystawienie
    > faktury? Kolego! Informacja i wiedza kosztuje, czas się tego nauczyć!
    > Dombrek

    No widzisz, czasem cenne info sie dostanie gratis a nie za kase:

  • 28. Data: 2010-09-24 22:05:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zeby pokazac, ze prognozowanie to bledna droga w inwestowaniu na gieldzie.

  • 29. Data: 2010-09-24 22:25:14
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    > Zeby pokazac, ze prognozowanie to bledna droga w inwestowaniu na gieldzie.

    nie odpowiem
    temat sie wyczerpał

  • 30. Data: 2010-09-24 22:26:39
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    swoją drogą wykazywanie stopnia błednosci to nie czaje ale ok