  • 1. Data: 2009-11-03 09:11:02
    Temat: do Kroovki
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy Twoje dotychczasowe pisanie o zaletach EKO to tylko naganianie?
    Jestem na gieldzie dlugo, i czytalem o Tobie jak nie byles "bylakroovka"
    lecz kroovka alchemiczna i nie chcemi sie wierzyc abys tak szybko
    "sprzedal" swoj autorytet co u niektorych.
    Pozdraiam i myle, ze to byl tylko zart z "niewiernych".

    L.

  • 2. Data: 2009-11-03 11:03:08
    Temat: Re: do Kroovki
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "flug70" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "sprzedal" swoj autorytet co u niektorych.
    > Pozdraiam i myle, ze to byl tylko zart z "niewiernych".

    Całe kroovki pisanie to naganianie. Ja tam nie czytam tego dokładnie, ale
    jakiś czas temu rzuciło mi się na oczy, że orco ma wzrosnąć 5-6 razy. Papier
    chodził powyżej 30 zeta. Taki żart kroovkowy.

  • 3. Data: 2009-11-18 15:28:11
    Temat: do Kroovki-spokojna droga do obiecanych 2,00 zl
    Od: k...@p...onet.pl

    bedziesz je mial q 1 qwartale z malutkim plusem
    kroovkalchemiczna

  • 4. Data: 2009-11-19 11:19:38
    Temat: Re: do Kroovki-spokojna droga do obiecanych 2,00 zl
    Od: k...@p...onet.pl

    w powolnych wzrostach do 2 zl.

    kroovka

  • 5. Data: 2009-12-04 17:57:31
    Od: k...@p...onet.pl

    > w powolnych wzrostach do 2 zl.
    >
    > kroovka
    ------------------
    w polowie miesiaca bedziemy juz w trzecim schodku wzrostowym, czyli ok 15
    grudnia przekroczymy 1,50 zl.

    Na koniec grudnia winno byc juz 1,99 zl za EkoExport. Tu dziala sila rynku,
    nie umie go juz w tej spolce zahamowac.

    kroovka

    pora tez na podsumowanie portfela hossy z 2008 roku - z dna bessy, to za pare
    dni.

    kroovka

    a oczywiscie zal mi Techmexu i glupoty niewiernych wierzycieli.

  • 6. Data: 2009-12-09 14:00:44
    Temat: Techmex nas zdolowal poprzez niejasne informowanie
    Od: k...@p...onet.pl

    Zawsze trzeba sie liczyc z tym ze gielda smieje sie gdy spolki zrobia w konia
    (w kroovke)-tego czy innego-ale to nie sluzy rynkowi

    kroovka

  • 7. Data: 2009-12-16 16:37:01
    Od: k...@p...onet.pl

    .....Taki żart kroovkowy.

    :-)

    lubie zarty:

[...]

    Zatem mam przebite na trwale 1,50.

    Teraz w powolnych wzrostach do 1,99 by nie bylo ze walimy z grubej rury: dwa
    zlote.

    Stan obecny fundamentalnokroovkawy:
    wojna o mikrosfery nabiera tempa a wielu zapomnialo o prawie podazy i popytu.

    obecna wyceny kilograma mikrosfer, niedlugo wprowadze je bowiem w takich
    torebkach jako zabezpieczenie przeciwko mrozom i zlym humorom...:-), zatem ta
    cena stanie sie cena jubilerska-wlasnie szlifuje te diamenty puste w srodku
    jak perelki-lepsze bo lzejsze i damy sie nie mecza noszac jak zloto czy
    szmaragdy, barwienie juz mi idzie sprawnie, a trwalosc wieksza od bursztynu.

    Ilosc mikrosfer jest bardiej ograniczona niz myslimy, ekologia i oszczednosci
    energii spowoduja ze Stany beda chetne kupic caly nasz NC byle lacznie i byle
    w nim byl caly EkoExport.

    Koniec roku, koniec klopotow koexportu i koniec kolopotow Techmexu i koniec
    klopotow DFP, a-cha o tej spolce jeszce NC (NIC) nie wiecie???
    A MC-J :-) ma juz pietra i to na powaznie....

    kroovka

  • 8. Data: 2009-12-16 17:35:52
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    koniec
    > klopotow DFP, a-cha o tej spolce jeszce NC (NIC) nie wiecie???
    > A MC-J :-) ma juz pietra i to na powaznie....

    Krówko coś o Orco i dlaczego lubisz zdechłe koty?

  • 9. Data: 2009-12-21 18:05:17
    Od: k...@p...onet.pl

    > Na koniec grudnia winno byc juz 1,99 zl za EkoExport. Tu dziala sila
    > rynku, nie umie go juz w tej spolce zahamowac.

    > dwa zlote.
    dlaczego lubisz zdechłe koty?
    Lubie je cucic i nawet sa ponownie ekstra.

    Podtrzymuje ocene Eko, trzymam tez po 100 sztuk dla Asza i Loosera...

    kroovka

  • 10. Data: 2009-12-23 11:46:05
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    A ja już sprzedałem 1.74
    ,,,, i pewnie znów wdupiłem że za wcześnie jak z atonht