  • 101. Data: 2011-09-08 19:17:06
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j4b3ka$idj$1@usenet.news.interia.pl...

    > Stwierdzenie w odniesieniu do zwolennika UPR-u że "Kolektywizm " jest
    > "jego" a na dodatek "ulubiony", to tak jakby stwierdzić że Jerzy Urban z
    > Jego antyklerykalnym "Nie" kocha Radio Maryja....

    Z prawa podwójnego przeczenia: skoro jesteś przeciwnikiem liberalizmu to
    ... popierasz kolektywizm co IMO potwierdzają ciągotki do Białorusi.
    Co do "zwolennika UPR" - nie wiem co to jest "UPR" od momentu gdy to
    Korwin-Mikke-Olał.

    --
    marfi

  • 102. Data: 2011-09-08 19:19:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Powiem ci więcej Marfi. Jest tak czasami, że w przypadku większego
    > opętania, zwykła modlitwa czy odprawienie mszy nie wystarcza. O odpędzenie
    > demonów musi przez dłuższy czas modlić się wspólnota.

    To zajmijcie się modlitwą a nie nienawiścią.
    Może coś z tego pozytywnego się wykluje czego serdecznie ale bez
    przekonania życzę.

    --
    marfi

  • 103. Data: 2011-09-08 19:21:06
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    Root, jeśli ćwiczysz jogę to tu masz kilka ciekawych obrazków :

    http://www.wikary.pl/?182

    pozdr.
    sys29

  • 104. Data: 2011-09-08 19:22:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Z prawa podwójnego przeczenia: skoro jesteś przeciwnikiem liberalizmu to
    > ... popierasz kolektywizm co IMO potwierdzają ciągotki do Białorusi.

    Już ci wilokrotnie mówiłem co mi się podoba w Białorusi, ale ty to masz
    gdzieś i dalej tłuczesz swoje frazesy jak baran więc nie będę się
    powtarzał....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 105. Data: 2011-09-08 19:28:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 19:21:06 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > root <r...@v...pl> napisał(a):
    >
    > Root, jeśli ćwiczysz jogę to tu masz kilka ciekawych obrazków :
    >

    > http://www.wikary.pl/?182
    >

    > pozdr.
    > sys29

    Halasana jest obłędna ;)

  • 106. Data: 2011-09-08 19:28:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To zajmijcie się modlitwą a nie nienawiścią.

    Póki co - to jak na razie modlimy się o PRAWDĘ.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 107. Data: 2011-09-08 19:32:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Już ci wilokrotnie mówiłem co mi się podoba w Białorusi, ale ty to masz
    > gdzieś i dalej tłuczesz swoje frazesy jak baran więc nie będę się
    > powtarzał....

    Zgadza się, mam to gdzieś.
    Zależnie od tego w czyją stronę dupę wypnę to jestemn albo POjebaniec albo
    PiSdzielec mimo tego, że nigdy na te partie nie głosowałem i chyba nigdy nie
    zagłosuję bo darzę je szczerą i niezależną antypatią.

    CHWDP (P=politykom)

    --
    marfi

  • 108. Data: 2011-09-08 19:33:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Halasana jest obłędna ;)

    A ja potrafię zrobic "kwiat lotosu" :)

    --
    marfi

  • 109. Data: 2011-09-08 19:34:55
    Od: "sys29 " <s...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Halasana jest obłędna ;)

    Gdzieś słyszałem, że jogę wymyślił pewien Hindus ogarnięty
    uczuciem zazdrości, po tym gdy zobaczył, jak jego pies
    liże się po jajach. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 110. Data: 2011-09-08 19:39:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Gdzieś słyszałem, że jogę wymyślił pewien Hindus ogarnięty
    > uczuciem zazdrości, po tym gdy zobaczył, jak jego pies
> [...]
    Dlaczego w Polsce głównie ćwiczą kobiety? To jakieś wytłumaczenie?