  • 111. Data: 2011-09-08 19:40:01
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zgadza się, mam to gdzieś.

    Ty masz to gdzies a dla mnie jest to sprawa zasadnicza....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 112. Data: 2011-09-08 19:42:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego w Polsce głównie ćwiczą kobiety? To jakieś wytłumaczenie?

    Chyba nie bo pies się lizał po własnych jajach.

    --
    marfi

  • 113. Data: 2011-09-08 19:44:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 19:34:55 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > Gdzieś słyszałem, że jogę wymyślił pewien Hindus ogarnięty
    > uczuciem zazdrości, po tym gdy zobaczył, jak jego pies
    > liże się po jajach. :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Zona chodzi regularnie. Ja bym poćwiczył, ale sa tam same kobiety więc
    trochę mi głupio ;)

  • 114. Data: 2011-09-08 19:48:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To też był taki punkt przełomowy dla mnie. Czy każesz mi wierzyć że tacy
    > ludzie mogą w jakikolwiek sposób wyzwolić we mnie chęć, o której pisałem
    > wcześniej.

    Według mnie za bardzo koncentrujesz się personalnie na księżach, a
    przegapiasz to co naistotniejsze.

    Jan Paweł II - Papież ważne słowa
    http://www.youtube.com/watch?v=fU02v-3TSFw

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 115. Data: 2011-09-08 19:55:36
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dlaczego w Polsce głównie ćwiczą kobiety? To jakieś wytłumaczenie?

    Nie wiem, ale wygląda na to, że uprawianie jogi przez kobiety
    pozbawione jest ideowych fundamentów. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 116. Data: 2011-09-08 20:53:36
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Arch, po co te emocje ? Przeanalizuj problem "na spokojnie".

    Może to Ty powinieneś przeanalizować problem bo chyba nie zrozumiałeś
    do czego się odniosłem.

    cytuję: "I na koniec bardzo mi przeszkadza gdy kradną mi pieniądze. A
    pieniądze kradną mi ciągle. "
    "Uwaga! Doprecyzowuję. Z podatków zasilane są np lekcje
    religii i dotowany
    jest KUL i biblioteka w Licheniu i pensje księży w wojsku. "

    W wyniku powyższego Totuś wyciąga wniosek, że jest okradany przez
    katechetów, księży i kapelanów itp.
    Zrozumiałbym gdyby twierdził, że to państwo go okrada. Ale nie, Totuś jest
    małostkowym antyklerykałem
    zatem twierdzi, że to księża go okradają. Twierdzisz podobnie jak on?

    Arch

  • 117. Data: 2011-09-08 21:03:07
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Nie odpowiada mi by z moich podatków był opłacany za swoją prace mechanik
    > za
    > naprawę Twojego samochodu. Tak jak nie chce opłacać ewangelizacji Twojego
    > dziecka. Płac sobie za to sam.

    To teraz jeszcze mój syn będzie Cię okradał jak zacznie chodzić do szkoły?
    Naprawdę jesteś ograniczony.

    Może to schizofrenia. Wole taką schizofrenie
    > niż pozwolić na opłacanie z moich pieniędzy pracy, która tylko Tobie służy
    > mnie wcale.

    A co takiego niby tylko mnie służy a Tobie wcale? Jeśli nie podoba Ci się to
    na co idą płacone przez Ciebie podatki to nie płać. Wyjedź do takiego kraju
    gdzie nie będziesz musiał płacić. Ale nie nazywaj złodziejem kogoś kto
    niczego Tobie nie ukradł.

    Państwo i podatki na nie to jest
    > wspólna sprawa a nie tylko większości katolickiej. Takie postępowanie, dla
    > mnie, niczym się nie różni od wymuszania pieniędzy przez grupę na słabszej
    > jednostce na ulicy. Ponieważ Ty korzystasz z moich pieniędzy nie dziwie
    > się,
    > że masz odmienne zdanie.

    A w jaki sposób ja korzystam z Twoich pieniędzy? Może Ty korzystasz z moich?

    To jest powszechnie spotykana postawa zgodna z
    > moralnością katolicką. Ja zjem obiad, a ty zapłać rachunek. Nie chcesz
    > płacić? Masz schizofrenię. Poprzednia moja rozmowa też skończyła się
    > podobnie. Ostatni argument jaki padł z drugiej strony był takie, że jestem
    > głupek. Ale ja jestem tu za głupka grupowego wiec się nie zdziwiłem. Jakoś
    > nie ma nikogo, kto by mnie z tego stanu wyciągnął jakimiś wiarygodnymi
    > argumentami.

    Ciężko trafić z argumentami do osoby, która twierdzi, że jak siedmiolatek
    pójdzie
    w szkole na lekcje religii to jest złodziejem i okrada Totusia
    antyklerykała.
    Twoim problemem jest to, że nienawidzisz kleru i dorabiasz teorię
    "okradania".

    Arch

  • 118. Data: 2011-09-08 21:16:53
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Archangell <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > małostkowym antyklerykałem
    > zatem twierdzi, że to księża go okradają. Twierdzisz podobnie jak on?

    Tak.
    Państwo jest wykonawcą, a KK zleceniodawcą i ponosi zasadniczą winę
    za cały ten proceder, bo lobby katolickie zwyczajnie stworzyło sobie
    taki układ wykorzystując "swoich" polityków.
    Czy uważasz, że gdy ksiądz za pracę duszpasterską otrzymuje pieniądze
    z budżetu państwa, to nie stoi to w sprzeczności z siódmym przykazaniem?
    Gdybym np. ja zlecił jakiemuś bandycie przestępstwo, to nie byłbym za
    nie odpowiedzialny ?
    IMO i zleceniodawca i wykonawca są winni.

    pozdr.
    sys29

  • 119. Data: 2011-09-08 21:55:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Twoim problemem jest to, że nienawidzisz kleru i dorabiasz teorię
    > "okradania".

    Łatwiej by było gdybyśmy uściślili pojecie "kradzież". Co to według Ciebie
    jest kradzież? Jeszcze dokładniej. Co to w/g Ciebie jest rozbój? Dla mnie
    kradzież to przewłaszczenie czyjeś własności bez jego wiedzy i woli. Rozbój
    dla mnie to przewłaszczenie czyjeś własności z użyciem przemocy. Jeżeli
    podejdzie do mnie 5 osobników i groźbami zmusi mnie do oddania im pieniędzy
    to w/g Ciebie co to jest? Cel podatków dla mnie to składka na wspólnie
    użyteczne cele wykonywane przez państwo. Jaki ja mam pożytek z katechizacji
    Twoich dzieci? Nie pluj się, nie przeklinaj tylko spróbuj odpowiedzieć.
    Powiedz mi jaki ja mam interes z katechizacji Twoich dzieci? Nie podawaj
    innych przykładów, nie buduj analogii tylko powiedz mi po co mamy się
    składać na coś z czego tylko Ty korzystasz a ja uważam za szkodliwe dla
    swojego dziecka. Możesz mi to wytłumaczyć?

    Widzę cel na łożenie na naukę dla swojego dziecka, na naukę dla Twojego
    dziecka nie widzę sensu. Dlaczego ja mam płacić za naukę dla Twojego
    dziecka. Jak ja jestem zainteresowany poziomem wiedzy Twojego dziecka? Co
    mnie to obchodzi? Ty może masz jakiś cel w kształceniu moich dzieci? Masz?
    Dlaczego zależy Ci by moje dzieci były po studiach dlaczego za to płacisz?
    Wiesz to? Weź kilka głębszych oddechów policz do 10 i odpowiedź. Dla mnie tu
    są podstawowe pytania. Na podstawowym poziomie. Nikt o tym nie mówi. Jest
    jak jest i tak leci do przodu i mało kto jest ze stanu spraw zadowolony. Jak
    Ty jesteś zadowolony to powiedz mi skąd bierzesz to zadowolenie, że płacisz
    za naukę mojego dziecka.

  • 120. Data: 2011-09-09 05:50:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Ty jesteś zadowolony to powiedz mi skąd bierzesz to zadowolenie, że
    > płacisz
    > za naukę mojego dziecka.

    Może liczy na to, że Twoje "nauczone" i wychowane dziecko nie ukradnie na
    ulicy trampek jego dziecku?

    --
    marfi