  • 41. Data: 2011-09-07 07:08:29
    Temat: Re: SNB ustalił minimalny kurs franka do euro
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 05:28:16 +0000 (UTC), NKAB - napisał(a):

    > Nie widzę tu żadnego czadu.
    > Nareszcie ktoś wie, że karciarzom trzeba powiedzieć NIE.
    > Przecież nie wmówisz mi, że te jazdy na instrumentach to rynek.
    >
    > Rynek to dywidendy dla akcjonariuszy.
    >
    > Andrzej.

    Masz rację. Ale co zrobić skoro wszyscy chcą otrzymywać dywidendy ze
    Szwajcarii. Pomyśl - gdyby istniała marka niemiecka - to czy nie
    podzieliłaby dziś losu franka?

  • 42. Data: 2011-09-07 07:21:03
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bob wrote:
    >
    > Nie rozumiem dlaczego przytaczanie faktów z historii chrześcijaństwa tak
    Cie
    > denerwują. Święta Inkwizycja paliła ludzi na stosach za przekonania. To
    > fakt.

    Ale pusty fakt, bo teraz też się ludzi karze za przekonania. Napisz książkę
    o tym jaka pedofilia jest fajna albo że Żydzi powinni być wytępieni to się
    przekonasz.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 43. Data: 2011-09-07 07:50:27
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > co do buddyzmu rzeczywiście jest wyjątkowy - to jedyna religia w której
    Bóg
    > się uśmiecha do ludzi

    Buddyzm jest religią nieteistyczną, a tak naprawdę to jest raczej tylko
    systemem filozoficzno-etycznym powszechnie uznawanym za religię.
    Akurat wczoraj mój kolega buddysta przez godzinę uświadamiał mnie, że
    buddyzm to nie jest religia i wszyscy jego wyznawcy ( których on zna )
    też tak uważają :-).

    pozdr.
    sys29

  • 44. Data: 2011-09-07 08:02:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    flower wrote:

> [...]
    >
    > Ale pusty fakt, bo teraz też się ludzi karze za przekonania. Napisz
    > książkę o tym jaka pedofilia jest fajna albo że Żydzi powinni być

    Co to znaczy pusty fakt? Nie chodzi mi o to, że ludzie się zabijają, że się
    nienawidzą. Chodzi mi o zakłamanie. Rzymscy chrześcijanie mówią o
    miłosierdziu, nastawianiu drugiego policzka, o życiu w ubóstwie i dzieleniu
    się z innymi. Robią co innego. Robili też co innego. Wymyślili stosy za
    przekonania. Wymyślili wyprawy krzyżowe, jedną nawet zorganizowali na
    Czechy. Kler, żyje w przepychu. Nie chodzi mi o wiarę i o przesłanie jakie
    niesie. Mówię o ludziach, którzy posługują się tą wiarą do własnych celów.
    Dla mnie kler jest kompletnie niewiarygodny. Od najważniejszego księdza
    poczynając, a kończąc na najmniej ważnym. Kłamią na potęgę.

  • 45. Data: 2011-09-07 08:04:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Co to znaczy pusty fakt? Nie chodzi mi o to, że ludzie się zabijają, że
    się
    > nienawidzą. Chodzi mi o zakłamanie.

    A ja myślałem że o karaniu za przekonania. Tak napisałeś.
    A poza tym paliły świeckie instancje, a nie kościelne.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 46. Data: 2011-09-07 08:18:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    flower wrote:

> [...]
    >
    > A ja myślałem że o karaniu za przekonania. Tak napisałeś.
    > A poza tym paliły świeckie instancje, a nie kościelne.

    Oczywiście, że paliły świeckie instancje. I Kościół jest niewinny. Pod stos
    Joanny d'Arc ognia nie podkładał ten święty, który orzekł, że jest
    heretyczką. O tym zakłamaniu piszę.

  • 47. Data: 2011-09-07 08:41:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kłamią na potęgę.

    Drogi totusie kościół katolicki w europie jest w odwrocie.

    Kościoły na sprzedaż
    http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,Koscioly-na-spr
    zedaz,wid,13751010,wiadomosc.html?ticaid=1cfb2

    Powoli do chodzi tam do sytuacji w której jest tak, że nie ma kto głosić
    słowa Bożego. Ja dziękuje Bogu ,że moja świętej pamięci babka zaprowadziłą
    mnie (jako małego bękarta) do kościoła gdzie nasiąkłem przykazaniami i
    religią chrześcijńską. Dziekuję jej za to bo wiem, że gdy będę żył zgodnie z
    przykazaniami nic złego stać mi się nie może. Cały europejski sukces
    cywilizacji łacińskiej polegał na tym, że człowiek powinien żyć zgodnie z
    zasadami dekalogu. Widocznie tak musiało być, że wypadkowa grzechu i dobra
    poprzez te tysiąclecia wychodziłą na plus skoro europa do tej pory się
    rozwijała.

    Boję się, że gdy ludzie odejdą od praw boskich i od modlitwy na ziemi
    zapanuje chaos (tak jak choćby podczas II wojny Światowej). Boję się że
    znowu zafundujemy sobie na ziemi piekło. Gdy rozmawiam z ludźmi którzy nie
    wierzą i sa przeciwnikami kościoła trochę się boję. Bo widzę że oni sieją
    zło, i pomimo tego że wiedzą że robią źle chcą to dalekj to robić.

    Dlatego nie rozumię, dlaczego ty choćby i niewierzący jesteś krytykiem tych
    którzy to słowo Boże głoszą.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 48. Data: 2011-09-07 09:05:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Dlatego nie rozumię, dlaczego ty choćby i niewierzący jesteś krytykiem
    > tych którzy to słowo Boże głoszą.

    Bo mi w dupę zaglądają, a tego nie lubię. Gdy zachowują się zgodnie z
    zasadami, które sami głoszą to zupełnie mi to nie przeszkadza. Problemy się
    zaczynają gdy zaczynają mieć przeświadczenie, że maja monopol na rację, że
    ich moralność to jedyna moralność i leją pałą jak sprawy nie idą po ich
    miłosiernej myśli. II wojna światowa została przeprowadzona w Europie przez
    jeden z najbardziej chrześcijańskich narodów. Szli zabijać z hasłem "Bóg
    jest z nami" na co ówczesny Papież z uznaniem kiwał głową. Gdy słowo Boże
    głoszą to mi nie przeszkadza. Przeszkadza mi gdy się biorą za rękoczyny.
    Przeszkadza mi gdy są nachalni i zaborczy wobec mnie. I na koniec bardzo mi
    przeszkadza gdy kradną mi pieniądze. A pieniądze kradną mi ciągle. Nie mam
    żadnego interesu w dofinansowaniu żadnego przejawu życia religijnego w
    Polsce.

  • 49. Data: 2011-09-07 09:23:15
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zło, i pomimo tego że wiedzą że robią źle chcą to dalekj to robić.
    >
    > Dlatego nie rozumię, dlaczego ty choćby i niewierzący jesteś krytykiem

    a ja jestem wierzący i rozumiem dlaczego, wczytaj się więc jeszcze raz
    głównie chodzi o totalne zakłamanie

  • 50. Data: 2011-09-07 09:25:34
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    ślepa wiara ma nazwę "fanatyzm"