  • 131. Data: 2012-03-14 18:32:15
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Zaraz zaraz, to ateiści też wierzą w coś takiego jak "sumienie" ?.

    Super idea ! Endriu kupuję Twój pomysł ! Od dzisiaj będę miał nową
    definicję ateisty: ateista to osobnik, który nie ma sumienia. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 132. Data: 2012-03-14 19:13:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Super idea ! Endriu kupuję Twój pomysł ! Od dzisiaj będę miał nową
    > definicję ateisty: ateista to osobnik, który nie ma sumienia. :-)

    Ja tam myślałem, że ateista - człowiek oświecony - nie wierzy w jakies tam
    niepotwierdzone naukowo i eksperymentalnie "sumienia" czy tam inne zabobony

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 133. Data: 2012-03-14 19:27:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie wiem. Ile?
    > W sumie mnie pijańswo i samobójstwa nie przeszkadzają. Żeby tylko robili
    > cicho.

    Jakże to Jasiu, takiemu bohaterowi który to nie boi się swojej własnej
    śmierci przeszkadza ... hałas ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 134. Data: 2012-03-14 23:07:42
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2012 08:51, Endriu pisze:

    > Co chciałeś przez to powiedzieć ?.

    http://www.filmweb.pl/Matrix

    polecam w celu odswiezenia ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 135. Data: 2012-03-14 23:13:11
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2012 06:34, kc pisze:
> [...]
    > barierę prędkości światła? Jedni naukowcy twierdzili, że to wbrew teorii
    > Einsteina, gotowi wrzucić ją do kosza, drudzy tłumaczyli, że neutrina
    > przeskoczyły do innego wymiaru(wszechświata), tam trochę nadrobiły, a potem
    > wróciły do naszego i dlatego dotarły szybciej, niż przewidział Einstein.
    > Ostatnio czytałem, że winny był luźny kabel :).
    > Nasze prawa fizyki są tylko teoriami, prawdziwymi tylko do czasu, aż ktoś
    > udowodni, że jest inaczej.
    > A humorystycznie podchodząc do sprawy teorię Eisteina z łatwością obala Chuck
    > Norris, bo on podobno szybciej stoi, niż ty biegasz.

    co do neutrin to czytalem ze 15lat temu pierwsze publikacje na temat ich
    fenomenu predkosci wiekszej od predkosci swiatla... temat stary... Chuck
    Norris łamie wszystko ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 136. Data: 2012-03-15 00:00:46
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2012 01:10, Jan Werbinski pisze:

    > samo

    > albo
    >
    > Zdefiniuj co masz na myśli pisząc przedtem. Przecież przed wielkim wybuchem
    > nie było "przed", bo nie było czasu. Czas w czarnych dziurach i w czymś z
    > czego wybuch się wziął nie płynie. Nie ma także przestrzeni.

    i chyba masy ale nie pamietam dokladnie ;)

    pozdrawima
    SlawcioD

  • 137. Data: 2012-03-16 13:43:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbinski <j...@g...pl> napisał(a):

    > tak

    > Przed nie było czasu ani przestrzeni. Przynajmniej (bezzasadnie) zakładając
    > że nasz świat jest jedynym.
    >
    > (już gotów na odpowiedź czekam aż zażądasz dowodu, bo sam przecież nie
    > umiesz go znaleźć...)
    >
    > --
    > Jan Werbiński

    A stara głupia księga z bajkami dla dzieci wie co było na początku:

    "Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było Słowo. Wszystko
    przez Nie się stało"

    zanim był czas, materia, przestrzeń, było Słowo. Równie trudno pojąć, jak to,
    że nie było niczego.

    pozdrawiam
    kc

  • 138. Data: 2012-03-19 14:53:29
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Słuchaj w samochodzie mam ustawione oprócz Radia Maryja jeszcze parę
    kanałów
    > (np. pro-rządową "jedynkę").

    Nie załapałeś. Naukowcy zapraszani do radia, to nie jest właściwe źródło
    wiedzy. Można od tego co najwyżej zacząć ją pogłębiać. Czego najwyraźniej
    nie uczyniłeś.
    --
    Jan Werbiński

  • 139. Data: 2012-03-19 14:56:24
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > przez Nie się stało"
    >
    > zanim był czas, materia, przestrzeń, było Słowo. Równie trudno pojąć, jak

    Gdzie ja pisałem, że niczego nie było? Przecież wyraźnie napisałem, że
    bezpośrednio przed big bang nie było czasu ani przestrzeni. I to tylko jeśli
    chodzi o nasz wszechświat. Nie wiemy jak było (i czy było) w światach
    równoległych jeżeli one istnieją.

    Taka jest dyskusja z wierzącymi. Kompletnie nie rozumieją logicznych
    argumentów.

    --
    Jan Werbiński

  • 140. Data: 2012-03-19 15:39:57
    Od: " kc" <k...@g...pl>

> [...]

    > równoległych jeżeli one istnieją.
    >
    > Taka jest dyskusja z wierzącymi. Kompletnie nie rozumieją logicznych

    Oj, oj coś z logiką nie jest faktycznie w porządku. Ale ty jako niewierzący
    nie dopuścisz do siebie tej myśli, że z twoją. Bo to tylko wierzące nieuki
    nie mają logiki. Zauważ, że cytowałem dwie wypowiedzi, i poparłem Przemka w
    tym, że naukowcy nie wiedzą, a biblia wie.

    pozdrawiam
    kc