  • 11. Data: 2009-06-08 20:36:17
    Temat: Re: do bradleya i innych znajacych oferte bankow UK
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Cze, 16:29, "donald" <d...@k...corporation.pl> wrote:

    > Faktycznie chodzilo o Nationwide, machnelem sie;) ale mam na to
    > wytlumaczenie - oczywiscie zachowam je dla siebie:))

    NatWest, Nationwide...

    Ale orientujesz sie co na tej grupie robia z kims kto pomyli PKO BP z
    Pekao SA? :)

  • 12. Data: 2009-06-08 22:21:59
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > NatWest, Nationwide...
    >
    > Ale orientujesz sie co na tej grupie robia z kims kto pomyli PKO BP z
    > Pekao SA? :)

    Myslic sie jest rzecza ludzka:) Jak mawial moj boss z przed nastu lat "nie
    myli sie tylko ten co nic nie robi".
    Nie niewiem, co robia, ale moge sie domyslic:) Taka nowa moda w Polsce
    zlapanie na literowce czy pomylce nazewnictwa. Wowczas mozna zablysnac, ze
    sie jest "lepszym". Wiem, przezylem to tu pare razy. W zasadzie to takim
    ludziom sie nie dziwie, zestresowane, zjeby od szefa non stop, albo nerwy
    czy klient zaplaci, przyjdzie, to na grupie sie choc wyzyje;)
    Ja machnelem sie bo wlasnie czytalem wyciag NatWest;) i to mnie sie
    zasugerowalo. Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem, ze chodzi o Nationwide.
    Pozdro

  • 13. Data: 2009-06-09 05:25:03
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 7 Cze, 22:29, "donald" <d...@k...corporation.pl> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Faktycznie chodzilo o Nationwide, machnelem sie;) ale mam na to
    > wytlumaczenie - oczywiscie zachowam je dla siebie:))
    > A co do Nationwide, to faktycznie zmiana nastapila od 6 maja tego roku karty
    > kredytowe a od 1 czerwca debetowe, wiec ktos, kto byl w Polsce przed majem
    > faktycznie mial za darmo.
    > Tu zrodlo:http://www.telegraph.co.uk/finance/personalfi
    nance/borrowing/creditca...

    Zaraz, zaraz, chodzi o dzis i teraz.
    W pierwszym linku bradley podal, ze Polska jest wylaczona z tej
    oplaty.
    W artykule, do ktorego jest link z tego posta, nie widze nic na tematy
    wylaczen, natomiast link wczesniejszy, ze strony banku podaje
    wylacznia z oplaty
    Artykul jest z marca, tak wiec domyslam sie, ze pozn ej bank
    doprecyzowal, ze czesc krajow nie dotyczy oplata,

  • 14. Data: 2009-06-09 10:31:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Cze, 01:25, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Artykul jest z marca, tak wiec domyslam sie, ze pozn ej bank
    > doprecyzowal, ze czesc krajow nie dotyczy oplata,

    Az przeczytalem zalinkowany artykul z Telegraph. Mowa jest o oplatach,
    ktore Nationwide zaczelo pobierac przy zakupach POZA Europa. (Czyli
    zapewne poza UE). Polski nie dotyczyly, nie dotycza i nie beda
    dotyczyc.

    "Nationwide's decision to start charging customers fees for most
    purchases outside Europe is incredibly disappointing."

    "Our cards remain commission-free when used anywhere in the world and
    customers using their cards in Europe will not receive any charges, as
    the Visa fee does not apply here."