  • 1. Data: 2010-10-26 18:29:45
    Temat: do kur...nędzy co sie dzieje z tym polbankiem?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    próbuje od 18 wypisac przelew

    za cholere sie nie da wywala ciągle albo wystapi błąd wewnętrzny

    już mnie szlag trafia na nich - szewska pasja mnie zalwa

    kiedy to sie zmieni?

  • 2. Data: 2010-10-26 18:45:08
    Temat: Re: do kur...nędzy co sie dzieje z tym polbankiem?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > próbuje od 18 wypisac przelew
    >
    > za cholere sie nie da wywala ciągle albo wystapi błąd wewnętrzny
    >
    > już mnie szlag trafia na nich - szewska pasja mnie zalwa
    >
    > kiedy to sie zmieni?

    jak zmienisz bank na normalny ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-26 19:28:23
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Paź, 20:29, "Anna" <a...@o...pl> wrote:

    > kiedy to sie zmieni?
    Ciekawy jestem kiedy mnie spotka cos takiego...oby nie....:P

  • 4. Data: 2010-10-26 21:19:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > jak zmienisz bank na normalny ;-)

    dobra rada: przelewy w polbanku wykonujemy w godzinach 8 - 18 :)
    niestosowanie sie do powyzszej rady powoduje uszczerbek na zdrowiu
    psychicznym. polbanku uzywamy tylko do kont mocno oszczedzajacych i cash
    backu 1% a karty Era :) ograniczamy do minimum przelewy (w w/w godzinach
    tylko), wizyty w oddzialach, telefony do party line i wszelka inna
    aktywnosc.
    Ja na przyklad zapragnalem zmienic domyslny limit 5k na dzienne
    przelewy, potruchtalem do oddzialu (bo z grupy wiedzialem, ze tak
    trzeba), a panowie w oddziale radosnie mnie poinformowali, ze "rozwijamy
    sie i teraz pan sobie zmieni przez telefon". nie bylem nic a nic
    zdziwiony, jak telefon powiedzial, ze musze isc do oddzialu :D

    PG

  • 5. Data: 2010-10-26 22:10:50
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Anna nadaje:
    > próbuje od 18 wypisac przelew

    Od 18-ego października? Bo jeśli od 18-tej to wszystko w normie.

  • 6. Data: 2010-10-27 06:45:31
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 23:19:53 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > sie i teraz pan sobie zmieni przez telefon". nie bylem nic a nic
    > zdziwiony, jak telefon powiedzial, ze musze isc do oddzialu :D

    Naiwny. Ja zawsze proszę by to oni dzwonili przy mnie :).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-10-27 06:49:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 23:19:53 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

    > dobra rada: przelewy w polbanku wykonujemy w godzinach 8 - 18 :)

    Robię przelewy czasami wcześniej/później bez żadnych problemów, także te
    godziny są na pewno nieco inne, ale to chyba zależy od kiedy zacznie się
    przetwarzanie, no i też zależy od dnia miesiąca. Generalnie idzie się
    przyzwyczaić i nie ma co narzekać dopóki % jest dobry.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-10-27 07:45:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 20:29:45 +0200, Anna napisał(a):

    > próbuje od 18 wypisac przelew
    > za cholere sie nie da wywala ciągle albo wystapi błąd wewnętrzny
    > już mnie szlag trafia na nich - szewska pasja mnie zalwa
    > kiedy to sie zmieni?

    Hipoteza:

    Zazwyczaj przetwarzanie nocne w tym banku zaczyna się koło 20-ej. Tym
    razem w nocy z poniedziałku na wtorek nie poszło przetwarzanie
    poniedziałkowe (zapewne awaria techniczna, a może informatyk zapomniał
    puścić ....) i we wtorek wieczór muszą puścić za dwa dni. Więc zaczęli
    wcześniej. A jak wiadomo w tym banku w czasie przetwarzania zrobić
    przelewu nie można.

  • 9. Data: 2010-10-27 12:39:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Paź, 23:19, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:
    > nie bylem nic a nic
    > zdziwiony, jak telefon powiedzial, ze musze isc do oddzialu :D
    ale dzwoniłeś z oddziału? ;)

    U mnie w podobnych sytuacjach tak było, że "opiekunka" wystukiwała
    numer i podawała mi słuchawkę.

  • 10. Data: 2010-10-27 13:23:53
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > niestosowanie sie do powyzszej rady powoduje uszczerbek na zdrowiu
    > psychicznym. polbanku uzywamy tylko do kont mocno oszczedzajacych i cash

    No nie wiem czy używanie kont oszczędzających w tym banku jest dobrym
    rozwiązaniem... Opiszę swoją sytuację jaka przydarzyła mi się kilka dni temu.
    Podczas zamykania konta oszczędzającego bank poinformował mnie, że nie może
    tego uczynić gdyż naliczono mi karę za przekroczenie salda w wys. 200zł.
    Przekroczenie salda nastąpiło (tak wynika z wyciągów bankowych) z powodu błędu
    systemu i wyksięgowania zaksięgowanych 3 miesiące wcześniej odsetek od
    zgromadzonego kapitału, po kilku dniach bank się zorientował i skorygował
    ostatnią operację. Niestety przez kilka dni było saldo -6zł. Po 3 latach (przy
    zamykaniu konta) naliczono mi karę.
    Oczywiście złożyłem reklamację, ale nie mam pewności jak zostanie rozpatrzona.
    Na wszelki wypadek od teraz będę wszystkich przestrzegał przed tym bankiem.