  • 11. Data: 2010-10-27 14:22:15
    Temat: Re: do kur...nędzy co sie dzieje z tym polbankiem?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysiek napisał(a):
    > ale dzwoniłeś z oddziału? ;)
    >
    > U mnie w podobnych sytuacjach tak było, że "opiekunka" wystukiwała
    > numer i podawała mi słuchawkę.

    Nie, bo PIN do obslugi telefonicznej mialem w domu. Wychodzac z oddzialu
    na 90% bylem przekonany, ze tak sie skonczy, ale chcialem to sprawdzic
    :D a ze mi sie nie spieszy z ta zmiana limitu bardzo, no to sie
    przekonalem :) Na druga wizyte wybiore inny oddzial. Mam nadzieje, ze
    jest w Wawie choc jeden taki, ktory bedzie umial zmienic limity.

    PG

  • 12. Data: 2010-10-27 16:54:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-27 15:23, a...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > tego uczynić gdyż naliczono mi karę za przekroczenie salda w wys. 200zł.
    > Przekroczenie salda nastąpiło (tak wynika z wyciągów bankowych) z powodu błędu
    > systemu i wyksięgowania zaksięgowanych 3 miesiące wcześniej odsetek od
    > zgromadzonego kapitału, po kilku dniach bank się zorientował i skorygował
    > ostatnią operację. Niestety przez kilka dni było saldo -6zł. Po 3 latach (przy
    > zamykaniu konta) naliczono mi karę.
    > Oczywiście złożyłem reklamację, ale nie mam pewności jak zostanie rozpatrzona.
    > Na wszelki wypadek od teraz będę wszystkich przestrzegał przed tym bankiem.

    Jak zamykałam konto kredytu to za zaświadczenie/dokument musiałam im
    zapłacić 29 zł!

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-10-27 16:57:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-27 16:22, Piotr Gralak pisze:

> [...]
    > przekonalem :) Na druga wizyte wybiore inny oddzial. Mam nadzieje, ze
    > jest w Wawie choc jeden taki, ktory bedzie umial zmienic limity.

    Na podstawie swojego doświadczenia mogę Ci napisać, ze najbardziej
    kompetentny jest oddział przy ul. Mokotowskiej/PL.Zbawiciela i taki
    młody wysoki pan (nie chce mi się teraz szukać papierku z jego nazwiskiem).

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-10-27 19:40:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Piotr Gralak pisze:

> [...]
    > przekonalem :) Na druga wizyte wybiore inny oddzial. Mam nadzieje, ze
    > jest w Wawie choc jeden taki, ktory bedzie umial zmienic limity.

    Ten przy rondzie ONZ umie. A przynajmniej pracownik po prawej, przy
    drugim biurku licząc od wejścia. :-)

    --
    MiCHA