  • 371. Data: 2015-01-21 08:12:20
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-01-20 23:26, Budzik wrote:
    > Tresc to równiez to co sie dzieje własnie w takich sytuacjach jak dzis.

    Nie, to jest zwykła arytmetyka. Ogarniają to jeszcze w szkole podstawowej.

    Piotrek

  • 372. Data: 2015-01-21 08:18:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 20 Jan 2015 18:59:57 GMT, Budzik wrote:

    > I co z tego skoro to nic nie znaczy dla osoby pracującej w Polsce?

    Że powolutku sobie spłaca kredyt.

    > Powiedzmy ze nie mam.
    > I co?

    Nie czytasz na co odpisujesz?

    Jakbyś miał, to może pewne rzeczy byś przemyślał. A tak to produkujesz te
    posty-ślepaki na ilość.

    > A skąd? Zdolnosc to zdolnosc!

    Podpowiedź: Niższa rata.

    > Zarabiam w PLN, spłacam w PLN, a ze rata wyliczana w bardziej ryzykowny
    > sposób to nagle "bardziej mnie stac"?
    > Kreatywna ksiegowość i tyle.

    A jak WIBOR podskoczy, do takich nieżyciowych wartośći, to na jaką nutę
    będziesz jęczał? *Każdy* duży i długi kredyt wymaga pomyślenia.

    > Oczywiscie.

    Bzdura.

    > Tu wszyscy wiedza wszystko.
    > Wiedzieli ze frank podskoczy.
    > To moze ich trzeba zapytac kiedy spadnie i o ile?

    Trollu, przyznaj się do palnięcia głupoty, albo dawaj te cyferki do
    2038.

    Tutaj się pożegam, wystarczy tego dokamiania budzika.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 373. Data: 2015-01-21 08:20:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-01-20 23:25, Alf/red/ wrote:
    > No to usługuje i mówi "umowa jest dobra (nie naraża klienta na jawne
    > wydymanie)" i jeśli jest młody i mu się chce, to dodaje "ale kurs franka
    > jest w perspektywie 20 lat nie do zgadnięcia". I co robisz - bierzesz
    > kredyt we frankach, czy nie bierzesz żadnego?

    Jeśli zarabiam w złotówkach i nie jestem z tych co to mają dewizę "no
    risk no fun" to nie biorę żadnego. To chyba oczywiste.

    > [...]

    Piotrek

  • 374. Data: 2015-01-21 08:34:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-01-20 23:26, Budzik wrote:
    > Tak samo. Dopytywałem o ktorej usłudze piszesz.
    > Ale w takim razie w moim odczuciu taki frankowicz zapłacił bankowi za
    > usługe ale bank nie dochował wszelkiej potrzebnej starannosci przy
    > omawianiu warunków.

    Czego nie dochował? Ale konkretnie.

    Piotrek

  • 375. Data: 2015-01-21 08:48:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2015 20:00, Budzik pisze:

    > Ciekawe to jest w Polsce - próbuje sie karania, opisywania przepisami,
    > budowania przeszkód formalnych a jak nalezałoby spróbowac edukowania ,
    > ktore to byłoby smiesznie tanie to z góry wiemy ze nie bo nie...
    > To by nic nie kosztowało! A banki miałyby czyste sumienie! A KNF miałby
    > czyste sumienie. A moze 10-20% by posłuchało.
    > Mało?

    Ale masz jakieś wsparcie dla swoich oszacowań?

    Bo ja podejrzewam, że zmiana byłaby śladowa. Ludzie chcą już, teraz,
    natychmiast - a o przyszłość martwią się w przyszłości. Albo uważają, że
    sobie poradzą, że w razie czego zarobią więcej.

    Kto nie potrafi kontrolować tych impulsów - nie będzie też słuchał edukacji.

    [ciach]

    > To ze kredyt we frankach był tanszy nijka ma sie do tego ze był tani!

    No, jak dla mnie początkowo był tańszy o ponad połowę. Teraz, po
    mniej-więcej 6-latach zaczyna złotówkowy doganiać.

    [ciach]

    > TYm mniej inteligentnym trzeba tylko wiecej razy powtorzyc...

    To nic nie pomoże.

    Jakby powtarzanie rzetelnych argumentów pomagało, religie zniknęłyby
    jakieś pół wieku temu.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 376. Data: 2015-01-21 09:27:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2015 20:35:21 +0100, S wrote:

    > Nie uważasz, że takie podejście jest na poziomie przedszkolaka?

    Trafne dosyć.

    Nie rozumiesz kredytów, nie rozumiesz zabawy w kontrakty.
    Baw się klockami, jak przystało na przedszkolaka :-) Porażki będą mniej
    bolesne.

  • 377. Data: 2015-01-21 12:36:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup

    >Heh... Woli Pan mieć jeszcze 350.000zł kredytu w CHF czy 150.000zł w
    >PLN? ;-)

    A gdyby tak rata od pierszego wynosila 2100 a od drugiego 2200, I
    zostalo tych rat jeszcze 15 lat ?

    >To nieprawda. Aby być hazardzistą musisz najpierw zawrzeć takowy
    >zakład z bukmacherem, którym bank być nie może. Popełniasz błąd
    >logiczny.

    Nie popelnia.
    Ale troche zapomina, ze w tym hazardzie byly tez inne czynniki.

    J.

  • 378. Data: 2015-01-21 15:10:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

> [...]
    >natychmiast - a o przyszłość martwią się w przyszłości. Albo uważają,
    >że sobie poradzą, że w razie czego zarobią więcej.

    No i tak prawde mowiac ... jakbym bral w 2007 kredyt walutowy, to
    zawsze mialem furtke ze moge wyjechac i zaczac zarabiac w walucie w
    jakiej mam kredyt :-)

    >Kto nie potrafi kontrolować tych impulsów - nie będzie też słuchał
    >edukacji.

    Kolejny nudny przedmiot w szkole ?

    >No, jak dla mnie początkowo był tańszy o ponad połowę. Teraz, po
    >mniej-więcej 6-latach zaczyna złotówkowy doganiać.

    W dodatku jak ktos bral w 2007 czy 6, to od tego czasu frank nie
    skoczyl dwa razy, a i w 2008 mozna bylo splacac wiecej kredytu niz
    norma przewidywala :-)

    J.

  • 379. Data: 2015-01-21 16:33:29
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 21/01/15 08:20, Piotrek wrote:
    > to nie biorę żadnego. To chyba oczywiste.

    I mieszkasz u teściów, a kobita ciosa Ci kołki na głowie. To chyba
    oczywiste.
    Albo to, co by poszło na ratę kredytu, to znikasz miesiąc w miesiąc na
    rzecz właściciela mieszkania, które zajmujesz nie znając dnia ani godziny.

    Zrozum, w ten sposób to lepiej nie wstawać rano z łóżka...

    --
    Alf/red/

  • 380. Data: 2015-01-21 16:43:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-20 o 23:26, Budzik pisze:
    > Wez przestań rozmawiamy o mieszkaniach ktore na górce kosztowały powiedzmy
    > 6.000 za metr.

    No to wykluczamy w tym momencie wszystkie duże miasta.

    --
    Pozdrawiam