  • 1. Data: 2009-08-31 10:33:05
    Temat: dolary na Slowacji
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Za rada grupy bede wymienial na Slowacji euro na dolary.
    Ale czasu za duzo miec ne bede (moze jeden dzien) i to blisko granicy.
    Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem, a
    kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2009-08-31 10:57:16
    Temat: Re: dolary na Slowacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <T...@s...in.the.world>

    > Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem, a
    > kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...

    Kursy zawsze są ciut lepsze dalej granicy.

  • 3. Data: 2009-08-31 11:28:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h7ga1h$n85$3@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > <T...@s...in.the.world>

    > Kursy zawsze są ciut lepsze dalej granicy.

    Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

    TA

  • 4. Data: 2009-08-31 14:20:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

    Niestety nie pomogę - "moje rejony" to najczęściej Jurgów oraz Chyżne.

  • 5. Data: 2009-08-31 18:36:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:28:29 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

    Tylko stracisz na tej operacji.
    Byłem tam parę dni temu, Słowacja zrobiła się przykro droga...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-08-31 23:15:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@l...org.pl>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Tylko stracisz na tej operacji.
    > Byłem tam parę dni temu, Słowacja zrobiła się przykro droga...

    Chcesz pwowiedziec ze dolary sa tam drozsze niz u nas?

    TA

  • 7. Data: 2009-09-01 06:36:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 01:15:03 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Chcesz pwowiedziec ze dolary sa tam drozsze niz u nas?

    Chcę powiedzieć, że w ogóle zrobiło się nietanio.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2009-09-01 11:12:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.01.06.36.59@rudak.org

    > Chcę powiedzieć, że w ogóle zrobiło się nietanio.

    Pod względem jedzenia itp. czy skupu/sprzedaży walut?

  • 9. Data: 2009-09-01 11:34:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 13:12:35 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Pod względem jedzenia itp. czy skupu/sprzedaży walut?

    Ceny w sklepach. Za bzdetne zakupki zapłaciłem 18 euro -- zgrzewka piwa,
    jakieś pierdoły jeszcze...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-09-01 12:05:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 11:34:50 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ceny w sklepach. Za bzdetne zakupki zapłaciłem 18 euro -- zgrzewka piwa,
    > jakieś pierdoły jeszcze...

    Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne różnice?

    Xenocide