  • 1. Data: 2004-01-06 16:04:41
    Temat: dom maklerski - pytanie
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Jaki polecacie dom maklerski z dostępem przez internet? Myślałem o
    DIBRE np. Może ktoś się podzielić uwagami? Ważna jest dla mnie
    wysokość prowizji.

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Powszechna to slabosc ludzka: podczas pogody nie liczyc sie z

  • 2. Data: 2004-01-06 16:08:57
    Temat: Re: dom maklerski - pytanie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:
    > Jaki polecacie dom maklerski z dostępem przez internet? Myślałem o
    > DIBRE np. Może ktoś się podzielić uwagami? Ważna jest dla mnie
    > wysokość prowizji.

    pl.biznes.wgpw

    ja polecam DM Millennium - 0,45% co najmniej 1 zl (znaczy tam mam ;)
    Swoja droga orzneli mnie na jakiejs prowizji i pobrali 9 zl. Wiec w sumie
    nie powinienem ich polecac. Nie zdazylem zlozyc papierowej dyspozycji - wiec
    wyszlo, ze tak ma byc...

  • 3. Data: 2004-01-06 16:33:55
    Od: "Krzyś" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki polecacie dom maklerski z dostępem przez internet?

    a ja polecam bossa.pl. Tam mam i jeszcze mnie nie orżnęli, ale przyszłośc
    przede mną. Pozdrowienia
    KK

  • 4. Data: 2004-01-06 16:52:17
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > nie powinienem ich polecac. Nie zdazylem zlozyc papierowej dyspozycji - wiec

    a dostęp przez internet? Jakie zabezpieczenie? W dibre czytałem, że
    token (140 zł), ew normalne hasło - czyli zabezpieczeniem jest jedynie
    ssl. Notowania online są?
    Procedura otwierania rachunku bardzo męcząca i długa??

    P.S. Odnośnie tego bossa też bym prosił o opinie
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Bardziej gorzka niż smierć jest kobieta, bo ona jest siecią,

  • 5. Data: 2004-01-06 17:04:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > ssl. Notowania online są?
    > Procedura otwierania rachunku bardzo męcząca i długa??

    Czytnik kart chipowych (fajna zabawka - skusilem sie bo dawali za darmo
    swego czasu, hehehehe :)
    Notowania sa - jesli je sobie wykupisz.

  • 6. Data: 2004-01-06 17:57:54
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > a ja polecam bossa.pl. Tam mam i jeszcze mnie nie orżnęli, ale przyszłośc
    > przede mną. Pozdrowienia
    > KK
    Ja polecam BPHPBK

  • 7. Data: 2004-01-06 19:30:55
    Od: "Krzyś" <p...@p...fm>

> [...]
    > ssl. Notowania online są?
    > Procedura otwierania rachunku bardzo męcząca i długa??
    >
    > P.S. Odnośnie tego bossa też bym prosił o opinie
    wejdż na www.bossa.pl
    tam wszystko jest opisane, a przy okazji sie rozejrzysz
    KK