  • 1. Data: 2008-05-02 16:58:12
    Temat: doradcy finansowi ?!
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam,
    chciałbym sie dowiedziec czy sa jakies licencje doradcow finnsowych (czy sa
    ubezpieczani od odp cywilnej, czy ktos nadzoruje ich dzialalnosc, na jakiej
    zasadzie funkcjonuja, itp). Czy kazdy moze mienic sie 'doradca finansowym'?
    jakie firmy z tej branzy polecacie? chodzi mi o niezalezne firmy,
    niewspolpracujace z bankami i nieucji wciskajace glownie produktow jednej
    instytucji.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-02 23:59:01
    Temat: Re: doradcy finansowi ?!
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-02 18:58 karkow pięknie wystukał/a:
> [...]
    > finansowym'? jakie firmy z tej branzy polecacie? chodzi mi o niezalezne
    > firmy, niewspolpracujace z bankami i nieucji wciskajace glownie

    Pewnie tu poczytasz:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=lang_pl&sa=X&oi
    =spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=licencje+doradc%C3%
    B3w+finansowych&spell=1

    --
    animka