  • 21. Data: 2009-10-20 16:59:31
    Temat: Re: dorsz za 6 zlotych
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Ale sie nie burzysz np. na "rudego" albo "capo di tutti capi".
    > Stąd wniosek, że Twoje oburzenie jest zakłamane albo jednostronne.
    > W zadnym z tych przypadków nie obchodzi mnie, niestety.

    Masz rację, jestem trochę stronniczy. Mając do wyboru PRL, III RP i IV RP
    wybiaram tę ostatnią. Innych numerków do wyboru na razie nie mamy.
    Jeżeli było to tylko wpół do czwartej, jak piszesz, to myślę, że warto było
    poczekać do pełnej godziny.

    kc

    kc

  • 22. Data: 2009-10-20 17:17:20
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wybiaram tę ostatnią. Innych numerków do wyboru na razie nie mamy.
    > Jeżeli było to tylko wpół do czwartej, jak piszesz, to myślę, że warto

    Rozumiem.
    Ja natomiast majac do wyboru grype a cholere połączoną z obłedem wole grype.

  • 23. Data: 2009-10-20 18:19:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > wybiaram tę ostatnią. Innych numerków do wyboru na razie nie mamy.
    > Jeżeli było to tylko wpół do czwartej, jak piszesz, to myślę, że warto

    Może i warto ale... kto nie chciał czekać? Kaczyński, Lepper czy Giertych?

    --
    marfi

  • 24. Data: 2009-10-20 18:44:00
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Może i warto ale... kto nie chciał czekać? Kaczyński, Lepper czy
    > Giertych?

    40 baniek PLN nie chciało czekać.
    Rozumiesz, zostawili Polske komunie z III RP dla 40 baniek.
    Zeta od dyńki.

  • 25. Data: 2009-10-20 19:03:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marfi"

    > 40 baniek PLN nie chciało czekać.
    > Rozumiesz, zostawili Polske komunie z III RP dla 40 baniek.

    Możesz przybliżyc? Mowa o dotacji dla partii?
    Wybacz ale nie staram się polityki zrozumieć, ja się polityki brzydzę...

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-10-20 19:19:35
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Możesz przybliżyc? Mowa o dotacji dla partii?
    > Wybacz ale nie staram się polityki zrozumieć, ja się polityki brzydzę...

    A istnieje jakakolwiek inna sensowna przyczyna?
    Celowali, że 6 a wyszło 2.

  • 27. Data: 2009-10-21 06:30:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Mordo ty moja. 2390 dzisiaj, czy nie?

    Charakterstyczne jes dla was wszystkich po kolei, że w końcu nie
    wytrzymujecie i są używane argumenty osobiste.
    Delikatnie czy mniej, ale zawsze się to w końcu dzieje.
    Burak, idiota albo i gorzej:)))
    Później w realnej władzy to sie odpowiednip przekłada na argumenty fizyczne.

    Co do wirusa LSD o którym wspomniałeś, to niestety jest choroba przypisana
    pisowi.
    Bliżej coraz bliżej, a ideologicznie to nie widzę specjalnych różnic.
    Wspomnisz moje słowa, jak za rok zgodnie z planem B będziecie promować
    Cimoszka w 2giej turze.
    Bo plan A, na szczęście, ma marne szanse powodzenia:)