  • 21. Data: 2010-07-02 18:01:56
    Temat: nazwisko szczynukowicz zobowiązuje LOL!
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0g5th$hbs$1@news.onet.pl...

    > A w treści SMS-a:
    >
    > ---
    >
    > Przyjacielu! Mam do ciebie ogromną prośbę, ale proszę nie zawiedź mnie -
    > IDŹ 4 LIPCA NA WYBORY! I zrób wszystko co możesz, aby w niedalekiej
    > przyszłości w czasie spotkań dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szczała do
    > kuwety.

    mnie nie dziwi, że kaszalot komoruskiego kacapa szczynukowicza szcza do
    kuwety, nazwisko zobowiązuje

    http://tiny.pl/ht3m2

    a jaki był krzyk jak oszust kwaśniewski udawał magistra... a tu ruski bękart
    córki popa - szczynukowicza - ukradł herb i udaje hrabiego - i cisza -
    wszystko ok, komoRuski oszust - złodziej herbu Korczak, a WSIowe media
    udają, że nie ma sprawy...

  • 22. Data: 2010-07-03 11:51:48
    Temat: Re: dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 01 Jul 2010 23:09:16 +0200, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    >Tak naprawdę to oczywiście nie wiadomo kto go wysłał, bo nikt się nie
    >podpisał pod nim. Może to sztab Palikota; może to zwykły forward przez
    >jakiegoś nastolatka sms-a, który dostał od kogoś innego; może to jakaś
    >oddolna akcja jakiegoś nawiedzonego pajaca.
    >
    >Pamiętam jednak akcję z wyborów parlamentarnych "Zabierz babci dowód",
    >która została przypisana sztabowi

    A to na jakiej tym razem podstawie?

    >i skojarzenia mam teraz tylko z jednym środowiskiem.

    "A bo i się wszystko kojarzy z dupą", wyjaśnił Jasio.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com